افشاگری تهیه کننده قاتل اهلی از ناگفته های پشت صحنه این فیلم
برنده شدن محمدمهدی دلخواسته در جشن عکاسان در بخش بهترین عکسهای پشت صحنه برای “قاتل اهلی” موجب شده منصور لشکری قوچانی تهیه کننده فیلم کنار پیام تبریکش برای وی به بخشی از پشت صحنه “قاتل اهلی ” اشاره کند.

لشکری قوچانی: برای عکس هزینه مادی و معنوی پرداخت کردم!

لشکری در جایی از پیامش آورده است:
خدا را شاكرم در مقابل عكاسى رایگان و سفارشى، عاقبت بخیرى را انتخاب و براى عكس هزینه مادى و معنوى پرداخت كردم!

این بخش از پیام به طور غیرمستقیم اشاره دارد به یکی از شنیده های حین پیش تولید و درخواست معامله ای که از سوی دست اندرکاران یک روزنامه به تولیدکننده “قاتل اهلی” ارجاع شده بود؛ درخواست پوشش خبری ویژه فیلم در قبال حضور عکاس این روزنامه به عنوان عکاس فیلم!!!

رد این پیشنهاد  از سوی تهیه کننده “قاتل اهلی” موجب شد حین درگیریهای پیش آمده میان وی و کیمیایی بر سر کم یا زیاد کردن فیلم، روزنامه موردنظر تا میتواند بر آتش اختلافات بدمد و حتی در برهه هایی اخباری غیرواقعی درباره نتیجه طرح اختلاف کیمیایی-لشکری در شورای داوری خانه سینما منتشر کند؛ اخباری که با واکنش شورای داوری هم روبرو شد.


متن پیام تبریک لشکری قوچانی به عکاس فیلمش را بخوانید:

مهدى دلخواسته …. برنده تندیس بهترین عكس پشت صحنه از سومین جشن عكاسان سینماى ایران براى فیلم «قاتل اهلى» . .. آقاى دلخواسته در سه فیلم “عصر یخبندان”، “هفت ماهگى” و “قاتل اهلى” در تیم تهیه فیلم همكارى میكرد ، مسعود كیمیایى الحق و انصاف استادانه به مهدى كمك میكرد و دو بازیگر خوب فیلم پرویز پرستویى و امیر جدیدى پیگیر و همراهى خاصى از عكاس فیلم بعمل مى آوردند و انرژى همه عوامل در عكسهاى پشت صحنه مشهود است.
خدا را شاكرم كه در مقابل عكاسى رایگان و سفارشى ، عاقبت بخیرى را انتخاب و براى عكس هزینه مادى و معنوى پرداخت كردم و امید دارم كه با استقبال خوب مردم از فیلم “قاتل اهلى” در سال تلخ شكست سینماى اجتماعى ، امیدى براى عاشقان سینماى اجتماعى ، اعتراضى باشد. امروزه سینما بعنوان هنر ، صنعت و رسانه یك فعالیت گروهى است و عكس ، وقایع تلخ و شیرین آن را ثبت میكند …

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: cinemajournal.ir