اکران عمومی بیست و یک روز بعد: صحبت های جالب ساره بیات و محمدرضا خردمندان
مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» در نخستین روز از ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر برگزار شد.

ساره بیات: به آقای خردمندان گفتم که این فیلم راه خودش را پیدا می‌کند!

به گزارش ستاد خبری ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، مراسم رونمایی فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه و با اجرای مژده لواسانی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

محمدرضا خردمندان و محمدرضا شفاه روی صحنه رفتندو خردمندان ضمن عرض خیر مقدم عنوان کرد:
فرصتی شد که یک بار دیگر دور هم جمع شویم و من در کنار عوامل دوست داشتنی بیست و یک روز بعد باشم و از آن‌ها تشکر کنم. در روزهای جشنواره فیلم فجر اثر ما دیده نشد و هضم اتفاق‌ها هم برای‌مان سخت بود و تنها کسی که در آن زمان من را آرام کرد، آقای موئینی بود که دلم می‌خواهد از همین‌جا او را تشویق کنی. این جنس از فیلم‌ها در سینمای کشور در حال انقراض است و اگر از آن‌ها حمایت نشود، کاملا از بین می‌رود. همین‌جا از شما می‌‌خواهم اگر بعد از دیدن فیلم آن را دوست داشتید، مبلغ آن شوید؛ چون ما هم امکانات زیادی برای تبلیغات نداریم.همینجا می‌خواهم از همه کسانی که در ساخت فیلم همراهی کردند تشکر کنم، حتی از آن‌هایی که برای ساخته نشدن و دیده نشدن فیلم هم کمک کردند، تشکر می‌کنم.

شفاه نیز با ابراز خوشحالی از استقبال زیاد از اکران افتتاحیه فیلم در جشنواره شهر عنوان کرد:
باید از سازمان سینمایی و حوزه هنری تشکر کنم و بگویم که اگر حمایت‌های آقای حمزه‌زاده نبود این فیلم هم ساخته نمی‌شد و امیدواریم اثری ماندگار باشد.

در ادامه مراسم ساره بیات روی صحنه حضور پیدا کرد و گفت:
بعد از اینکه فیلم ساخته شد، به آقای خردمندان گفتم که این فیلم راه خودش را پیدا می‌کند و خوشحالم که این اتفاق برایش افتاد و امیدوارم شما هم از کارهای شریفی مانند «بیست و یک روز بعد» لذت ببرید و آن‌ها راحمایت کنید.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir