واکنش متفاوت برخی از بازیگران نسبت به خبرنگاران + فیلم
جمعی از هنرمندان امروز ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران رسانه ها تبریک گفتند.

تبریک برخی از بازیگران به مناسبت روز خبرنگار

هنرمندانی چون امین حیایی، روزبه معینی، نیلوفر خوش خلق، سمانه پاکدل، امیر محمدزند، هادی ساعی و منصور سهراب پور, رضا کیانیان, پوران درخشنده و کوروش تهامی, ملکه رنجبر, و فریدون آسرایی و ...روز خبرنگار را تبریک گفتند. در ادامه برخی از پیام ها را متوانید بخوانید:


پوران درخشنده گفت:

خبرنگاران قشر فوق‌العاده ارزشمند و سخت‌کوشی هستند و امیدوارم راهشان را همواره در صداقت کامل پیموده و سعی کنند بی‌طرفانه مسیر درستی را در انتشار اخبار در پیش گیرند. من هم به نوبه خود روز خبرنگار را به این قشر فرهیخته یعنی خبرنگاران، روزنامه نگاران و اهالی رسانه تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه در زندگی‌شان خوشبخت و پیروز باشند.


کوروش تهامی گفت:

مدتی‌است تصمیم گرفتم دیگر مصاحبه‌ای انجام ندهم اما با این وجود روز خبرنگار به تمامی آن دسته از خبرنگاران متعهد و دغدغه‌مند تبریک می گویم و می دانم که کار بسیار سختی را انجام می‌دهند. من رابطه ام با خبرنگاران خوب است اما دوستان برخی مواقع به من کم لطفی می‌کنند. انگار که مصاحبه برای برخی از عزیزان رفع تکلیف است و به پیگیری اتفاق علاقه‌ای نشان نمی‌دهند. امیدوارم خبرنگاران ما در بازتاب اخبار دقت بیشتری را داشته باشند.

ملکه رنجبر  گفت:

از همه خبرنگاران عزیزی که به یاد من و امثال من هستند سپاسگزارم چراکه اینگونه امیدی در وجود ما جریان پیدا می‌کند که جوانان به یادمان هستند در غیر اینصورت در گمنامی زندگی و فوت می‌کردیم.

فریدون آسرایی نوشت:

 تقریبا همه از علاقه عجیب من به ورزش با خبرند . فوتبال بخشی از وجود من شده و اگر هفته ای بیاد و فرصت تمرین پیدا نکنم انگار چیزی رو گم کرده باشم . من برای فوتبال به دنبال تیم هاى اسم و رسم دار و حاشیه دار نرفتم بلكه سالها در تیم صوتى تصویرى و در حال حاضر با تیم قلم ورزش تمرین میكنم. تیمی با سی چهل خبرنگار با سنین مختلف که شاید نمایشگر فوتبال حرفه ای و سطح بالایی نباشند اما حرمتها و ارزشها در اون رعایت میشه. همه برای هم احترام قائل میشن . واقعا لذت فوتبال به همین لبخند زدنها و با هم مهربون بودنهاست که برخلاف فوتبال باشگاهی پر ماجرایی که داریم در تیم خبرنگاران به خوبی رعایت میشه. امروز 17 مرداد ماه روز خبرنگار هست .جا داره اول به دوستان و هم تیمی های عزیزم در قلم ورزش ، و بعد به همه خبرنگاران زحمت کش و پرتلاش فرهنگی ، هنری و بویژه موسیقی که تنور این هنر پرمخاطب رو با قلمشون گرم نگه میدارند تبریک بگم .ی تبریک مخصوص هم به دوست خوبم سید مهدی فاطمی که از روز اول حضور دوباره من در ایران کنارم بوده و در تمام کارهام نقش یک رفیق و مشاور رسانه ای قوی رو ایفا کرده بگم . قلمتون در راه دفاع از حق با دوام.


 

 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mizanonline.ir/mehrnews.com/aparat.com/صفحه شخصی فریدون آسرایی