وقتی بازیگر سرشناس تحمل ندارد که پسرش در فیلم بمیرد
پدر بازیگر شخصیت محبوب سریال شبکه ای‌ام‌سی که به زودی کشته می‌شود به هیچ وجه از کنار گذاشته شدن پسرش خوشحال نیست.

بازیگر محبوب «مردگان متحرک» کنار گذاشته شد

پدر چندلر ریگز بازیگر جوان سریال «مردگان متحرک» گفته است دیدن این که پسرش ۲ هفته پیش از جشن تولد ۱۸ سالگی‌اش از سریال کنار گذاشته می‌شود وی را ناامید کرده است.

او اسکات گیمپل، سازنده این سریال را به این خاطر به شدت سرزنش کرد که این بازیگر ۱۸ ساله در این سریال در قسمت هشتم توسط یک زامبی گاز گرفته می شود و طبعا طبق منطق سریال پس از مدتی کوتاه خواهد مرد. پدر این بازیگر گفت از عوامل سازنده این سریال سرخورده شده است.

در این قسمت سریال شوکی به مخاطب دست می‌دهد که می بیند شخصیت کارل گرایمز، پسر شخصیت اصلی داستان که نقش اش را چندلر ریگز بازی کرده، توسط یک زامبی گاز گرفته می‌شود. وی از سال ۲۰۱۰ یعنی از فصل اول این سریال در آن حضور داشته و مرگ بیشتر از همه به این خاطر شوکه‌کننده است که همه از جمله بازیگران سریال و هواداران آن بر این باور بودند که او قرار است آینده سریال باشد و روزی شخصیت اول شود.

خود ریگز هم تایید کرده که شخصیت او به زودی می میرد. او گفت خودش هم به هیچ وجه انتظار نداشت شخصیت اش در سریال کشته شود اما از طرفی دیگر گفت خوشحال است که حالا می‌تواند سراغ تمام پروژه‌های دیگری برود که تا به حال شانس نقش‌آفرینی در آن‌ها را پیدا نکرده است.

پدر او از طریق انتشار پستی در فیس‌بوک خود به این که پسرش کشته خواهد شد اعتراض کرد. او افزود:
هرگز به گیمپل یا شبکه ای‌ام‌سی اعتماد نداشتم اما چندلر به آن‌ها اعتماد کرده بود و حالا این اعتماد به او آسیب رسانده است.

بیشتر بدانید : دو بازیگر دوست داشتنی سریال واکینگ دد با هم عهد بستند! + عکس

بیشتر بدانید : خبر خوش برای طرفداران واکینگ دد /عروسی در راه است!! + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com