پاسخ منوچهر هادی به کنایه امیر آقایی
تبریک زادروز بهرام بیضایی کارگردان سینما از سوی امیر آقایی با حاشیه هایی همراه بود. پس از کنایه امیر آقایی به فیلم سینمایی «خالتور» و «آینه بغل» منوچهر هادی به این موضوع واکنش نشان داد.

 توهین به شعور و انتخاب مردم و عذرخواهی از ایشان را خودت پاسخ گو باش

منوچهر هادی در پاسخ به کنایه امیر آقایی اینگونه نوشت:

فرهیخته گرامی ، امیدوارم فیلم آینه بغل رو دیده باشی و اگر دیدی و بعد از آن اینقدر بهم ریختی که در زادروز استاد گلایه من و فیلمم را به ایشان کردی از شما با احترام عذرخواهی میکنم . شما که فیلمهایتان بر مدار اندیشه است چرا به مخاطب میلیونی و تفکر همکارت اینقدر واضح توهین میکنی . اینجا فروشنده و ابد و یک روز ها هم میفروشند و من میبینم و یاد میگیرم و لذت میبرم.

فیلمهای وحید جلیلوند با بازی زیبا و حیرت انگیز شما را میبینم و لذت میبرم بدون بغض . امیر آقایی رفیق قدیمی کمی خونسرد باش و با اندیشه درستی که از شما سراغ دارم مطلب بنویس . بدون توهین بدون قضاوت بدون بغض … دلیل نفروختن فیلمهایت را پیدا کن . من هم چندی پیش فیلم کارگر ساده نیازمندیم را ساختم و نفروخت ولی تقصیر را گردن دیگری نینداختم و به اساتیدم گله نکردم . همچنان دوستت دارم امیر جان و این مطلب و یادداشت احساسیت را به دل نمیگیرم ولی توهین به شعور و انتخاب مردم و عذرخواهی از ایشان را خودت پاسخ گو باش.

در آخر زادروز استاد بهرام بیضایی را تبریک میگویم و به حق جایشان در سینما و تئاتر خالیست . اینجا همه هنرمندان و هنر دوستان با احترام و با شعور رودر روی هم قرار میگیرند و برای سینمای گیشه احترام قائلند.

اما امیر آقایی چه گفته بود:

اگر می خواهید بیشتر بدانید : تبریک تلخ و پرکنایه امیر آقایی به مناسبت تولد بهرام بیضایی


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی منوچهر هادی