انتقاد شهرزاد کمالزاده از کاری ناشایست و سطح پایین بر ضد هنرمندان
شهرزاد کمال‌زاده گفت: وظیفه هنرمند شناخته شده این است که به لحاظ پوشش، آرایش و حتی برخورد و حرکاتی که در اجتماع می کند کمی محتاط‌تر، دقیق‌تر، آراسته‌تر و در قالب موازین عمل کند.

گفت و گو با شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به فضای ناسالم و استفاده نادرست از فضای مجازی بیان کرد:
بعضا صفحاتی وجود دارد که ادمین ها به واسطه آن شیطنت هایی می کنند و وقتی ما در برنامه های تلویزیونی یا زنده حضور پیدا می کنیم بخشی از ابتدا، انتها و میانه ویدئوهای مربوط به آن برنامه را حذف کرده و در صفحات خود می گذارند تا صفحاتشان بازدید داشته باشد که کار این ادمین ها بسیار سطح پایین و ناشایست است.

او درباره نوع و چگونگی استفاده از صفحه شخصی خود به عنوان یک هنرمند اظهار کرد:
سعی کرده ام با افرادی که در صفحه ام حضور پیدا می کنند دوست باشم، به آن ها احترام بگذارم و از موضوعات مختلف زندگی روزمره اطلاع رسانی کنم. در کنار این کار از انتقادات، پیشنهادات و حمایت های کاربران استفاده می کنم. برای من این فضا بد نبوده است و سعی کردم با طرفداران و مردم ارتباط خوبی داشته باشم و از آن درست استفاده کنم چون فکر می کنم اگر به شکل درست از فضای مجازی استفاده شود می تواند محیط مناسبی باشد.

او درباره رعایت رفتارها و پوشش بازیگران زن به عنوان الگو در فضای مجازی و حقیقی خاطرنشان کرد:
فکر می کنم وظیفه هنرمند شناخته شده این است که به لحاظ پوشش، آرایش و حتی برخورد و حرکاتی که در اجتماع می کند کمی محتاط تر، دقیق تر، آراسته تر و در قالب موازین عمل کند. ما ایرانی هستیم و همه ما در خانواده هایی بزرگ شده ایم که یک فرهنگ اصیل و نجابتی در تک تک ما وجود داشته است. من عاشق نجابت هستم و فکر می کنم تمام ایرانی ها در وجود خود نجابتی دارند بنابراین باید سعی کنیم گذشته خود و نجابت واقعی ایرانی را در وجودمان داشته باشیم.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mizanonline.ir