خوانندگانی که با 15 روز تبلیغ در فضای مجازی مشهور می شوند
یک تهیه کننده سینما بیان کرد که وضعیت سینما به سمتی رفته که ارزش‌ها تبدیل به ناارزش‌ها شده‌اند یعنی با یک پروپاگاندا و شلوغ بازی جریانی ایجاد می‌شود که مخاطب سره و ناسره را تشخیص نمی دهد.

انتقاد سامان سالور از وضعیت فاجعه بار حاکم بر جامعه هنری

ساسان سالور تهیه کننده سینما درباره وضعیت اکران فیلم ها بعد از برگزاری جشنواره در هر سال گفت:
همیشه یک مافیا کنترل اکران فیلمهای جشنواره را در دست دارد و همیشه این فیلم ها در اکران عمومی ضربه می خورند چراکه مناسبات اکران به شوراها ربطی ندارد و شورا کمکی تا امروز به چرخه اکران نکرده است. وزارت ارشاد می تواند برای فیلم هایی که در بخش مسابقه جشنواره حضور داشته اند زودترپروانه نمایش صادر کند تا در نوبت اکران قرار گیرند.

سالور به سینما و موفقیت در آن به واسطه جریان سازی اشاره و اظهار کرد:
هر چه تریبون تبلیغاتی قوی تر در اختیار یک فیلم قرار گیرد بلیت بیشتری می فروشد و سالن بیشتری در اختیار دارد. وضعیت سینما به سمتی رفته که ارزش ها تبدیل به ناارزش ها شده اند یعنی با یک پروپاگاندا و شلوغ بازی جریانی ایجاد می شود که مخاطب سره و ناسره را تشخیص نمی دهد و از طریق گوشی با این جریان همراه می شود.

او ادامه داد:
این مسائل تنها مربوط به سینما نمی شود و در عرصه موسیقی نیز رسوخ کرده است. بعضا خواننده در 15 روز با فضای مجازی خود را بر هنر تحکیم می کند و معروف می شود. این وضعیت یک فاجعه کلان در فرهنگ و هنر کشور است و مدیران ارشد فرهنگی باید برای این جریان و بیماری که فرهنگ و هنر را به قهقرا برده و دچار نقصان می کند چاره ای بی‌اندیشند.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mizanonline.ir