بدترین بازیگران سینمای ایران : نیکی کریمی دومین تمشک را هم گرفت
صاحبان تمشک طلایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از نگاه منتقدان و نویسندگان نشریه همشهری جوان معرفی شدند.

منتقدان و نویسندگان گوی ها و تمشک های طلایی را به چه کسانی دادند

نویسندگان و منتقدان سینمایی همراه با نویسندگان همشهری جوان بدترین‌های جشنواره سی وششم را انتخاب كردند.

طبق آرای به دست آمده از مجموع نظر سنجی انجام شده، نیكی كریمی برای بازی در فیلم «كامیون» عنوان بدترین بازیگر زن جشنواره سی و ششم را از آن خودش كرد. این بازیگر سال گذشته به خاطر فیلم «آذر» برنده تمشك طلایی شده بود.

در بخش بازیگری مرد مهدی پاكدل برای مجموع آثارش در جشنواره فیلم فجر برنده تمشك طلایی شد. پاكدل با فاصله‌ای زیاد نسبت به نفر دوم عنوان بدترین بازیگر را از آن خودش كرد. در رشته بدترین فیلم تمشك طلایی به «امپراطور جهنم» رسید. این فیلم با اكثریت قاطع آرا توانست تمشك طلایی را به دست بیاورد.«هایلایت» بعد از فیلم پرویز شیخ طادی بیشترین رای را برای كسب عنوان بدترین فیلم داشت.

در بخش بهترین‌ها هم امسال در رشته بهترین بازیگر مرد در رقابتی تنگاتنگ گوی طلایی به هادی حجازی فر برای بازی در فیلم «لاتاری» رسید، نوید محمدزاده با فاصله ای کم در رتبه دوم ایستاد و امین حیایی هم سوم شد.

حجازی فر سال گذشته هم موفق به كسب گوی طلایی بهترین بازیگر مرد شده بود. گوی طلایی بهترین بازیگر زن را هم سارا بهرامی از آن خود كرد. در بخش بهترین فیلم «مغزهای كوچك زنگ زده» با فاصله ای زیاد نسبت به فیلم «شعله ور» اول شد و گوی طلایی را به دست آورد. «تنگه ابو قریب» بعد از فیلم حمید نعمت اله در رتبه سوم ایستاد.

مشروح نظرسنجی و آرا به دست آمده همراه با یادداشت های نویسندگان درباره برندگان تمشك و گوی در شماره جدید همشهری جوان منتشر شده است.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: همشهری جوان