سخنان گرم ناصر ملک مطیعی و سعید سهیلی در زیباترین شب زندگی ناصر ملک مطیعی
شامگاه چهارشنبه نار ملک مطیعی, سعید و ساعد سهیلی, و پژمان بازغی در مراسم اکران مردمی اسرافیل حضور یافتند.

سعید سهیلی: ناصر ملک مطیعی امیر سینمای ایران است کبیر سینماست امیرکبیر سینماست

ناصر ملک مطیعی در مراسم اکران مردمی اسرافیل گفت:

من جز بدنه سینمایی هستم که از گذشته های دور شروع به کار کرده است. ما از قدیم شروع کردیم، قدیمی ها همیشه ضرر می کنند. از ۱۶سالگی باعشق وارد سینما شدم. یاد همکارانم که دیگر بین ما نیستند گرامی میدارم.

ما جایگاه خوبی در سینمای جهان داریم, برخی از سینماگران ما علاوه بر دریافت جوایز جهانی حتی به عنوان داور نیز در جشنواره های بین المللی حضور می یابند. وقتی پسران خوب خودم را در سینمای ایران میبینم افتخار میکنم. به من گفتند حضور ت واجب است اینجا، من هم آمدم. خوشحالم در امر خیر نجات سه زندانی زن سهیم شدم.

پس از گفتن این جمله مردم دسته جمعه گفتند:خدا حفظت کند جوانمرد

ناصر ملک مطیعی با فروتنی ادامه داد:
هر کس هر قدمی در این راه بردارد, انسان بزرگی ست. امشب یکی از زیباترین شب های زندگی من است شما دوباره سهم مرا دادید. و بسیار خرسندم که از دیرباز تا کنون در کنار هم هستیم.


سعید سهیلی در ادامه گفت:
من در فیلم غوغا بیست سال پیش دیالوگی نوشتم که شهرام حقیقت دوست آن را بر زبان آورد:
سینما یعنی بهروز و فردین و ناصرخان.

ناصر ملک مطیعی امیر سینماست کبیر سینماست امیرکبیر سینماست. پس از اتفاقات تلخ تلویزیون من گفتم اشکال فنی ست. قاب تلویزیون کوچک است و قامت این مرد را نمیتواند در خود جای دهد. همه بازیگران جواب بدانند که باید زیر سایه این بزرگواران پرورش یابند.

این سخنان سعید سهیلی با تشویق گرم و پرشور مردم همراه شد.


پژمان بازغی نیز گفت:
بسیار هیجان زده ام از دیدار ناصر خان جای بهروز وثوقی خالی ست. صد افسوس که فردین را از دست دادیم و قدرش را ندانستیم. موضوع  فیلم اسرافیل معصومیتی است که از دست رفته موضوع بانوان امیدوارم این فیلم را به دوستانتان معرفی نمایید ، این فیلم از هیچ حمایت دولتی برخوردار نبوده است.


گزارش: پگاه ماسوری

تهیه و تدوین:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ