توضیح جنیفر لارنس درباره احساسش به هنگام برهنه شدن در فیلم ها + کلیپ
جنیفر لارنس مهمان این هفته برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه CBS بود و طی گفتگوی مفصلی با مجری برنامه درباره کودکی، ورود به سینما، فیلم‌ها و زندگی شخصی‌اش صحبت کرد.

 گفت و گوی تکان دهنده جنیفر لارنس با شبکه CBC

جنیفر لارنس مهمان برنامه شبکه CBS بود و گفتگوی مفصلی درباره کودکی، ورود به سینما، فیلم‌ها و زندگی شخصی‌اش داشت. در قسمتی از گفتگو، لارنس درباره بازی در نقش جاسوس فیلم «گنجشک سرخ» صحبت کرد و این‌که برهنگی فیلم چگونه به ماجرای هک شدن عکس‌های خصوصی او مربوط می‌شود و چگونه از آن ماجرا درس گرفته است. او همچنین به رسوایی هاروی واینستاین اشاره کرد و موضع خود را درباره این مسئله اعلام کرد.

جنیفر لارنس در گفتگوی مفصل خود با شبکه CBS درباره فیلمسازان مولف صحبت کرد. او از همکاری دوباره با دیوید او راسل خبر داد و گفت
«فیلمبرداری احتمالا در پاییز آینده خواهد بود. فیلمنامه اول نزدیک به شش ساعت فیلم بود، اما نسخه نهایی بسیار جذاب است و خیلی آن را دوست دارم.»

او همچنین از رابطه خود با دارن آرونوفسکی پس از «مادر!» نیز تعریف کرد و گفت گرچه تجربه کار با او بسیار طاقت‌فرسا بود، اما آرونوفسکی در زندگی واقعی شباهتی به خاویر باردمِ فیلم ندارد. او در نهایت درباره تجربه تماشای «نخ خیال» پل توماس اندرسون نیز گفت:
«متاسفم، اما فقط توانستم یه دقیقه از فیلم را تحمل کنم.»

در ادامه می توانید ویدیوی بخشی از صحبت های جنیفر لارنس را در گفت و گو با شبکه CBS مشاهده نمایید:


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: دنیای تصویر آن لاین