هادی حجازی فر: ژوله جان اگر گوشم مورد پسندت بود, باهاش شوخی کن بندازش دور
هادی حجازی فر در مقابل حجمه های مجازی به ژوله از وی حمایت کرد.

حمایت زیبای هادی حجازی فر از ژوله:

هادی حجازی فر نوشت:

سلام امیر جان . حالِ الانِ تو بیشتر اندوه هست تا عصبانیت . اندوه از بابت گره زدنِ رویایی جمعی به پدیده ای همچون فوتبالِ ملی . بلی ، ما هم مثلِ تو دل بستیم به شادی و حتی غمِ جمعی که مدتهاست جُز فوتبال در عرصه دیگری تجربه اش نکرده ایم .

آیا مغز و گوشی !! که تحمّل کمی شوخیِ غیر رسمی را ندارد و چنین کلمات و برخوردی پَس می اندازد ، میتواند مُعجزه خلق کند ؟

من میدانم که ناراحتیِ الانِ تو و منِ شهروند ، ناشی از شوکِ کلمه چیدَن و جمله بندیِ بخشی (بخش کوچکی) از ابزارِ این رویاست و خلقِ یک سوال بزرگ ( و کمی ناامیدی زودتر از موعد ) : آیا مغز و گوشی !! که تحمّل کمی شوخیِ غیر رسمی را ندارد و چنین کلمات و برخوردی پَس می اندازد ، میتواند مُعجزه خلق کند ؟ حتی اگر بُکُند که نمی کند ، پا برجا و زایا خواهد بود ؟ راستش من در این بی هوایی و کَم هوایی تو را ترجیح میدهم به هر اتفاقِ ناممکنی که ایشان بخواهد خَلق کند . همینقدر واضح ! تو بی شَک در تمامِ این سالها به گسترهِ طنز و شوخیِ ما که آدم جز با گوشِ عمه اش نمیتواند شوخی کند افزوده ای . ما لبخندهایِ دیر به دیر و کج و معوَجمان را از سالها پیش به تو مدیونیم . از همان روزها و شب هایی که اسم امیر مهدی ژوله بی سر و صدا ، لایِ اسم های ناشناسِ تیتراژ گُم میشد .

پ.ن : آقا ژوله جان ! گوشِ بنده در خدمتِ شماست . اگر موردِ پسند بود شوخی کن باهاش ، بکِشِش ، سوراخش کن ، بِکَن بنداز دور . اصلا فک کن گوشِ خودته .در این حد

پ.ن۲ : این اتفاق ، دلایلِ من برایِ ترکِ این رسانه ِشخصی را تقریبا تکمیل کرد . خزیدن تویِ بی خبری و وَر رفتنی دوست داشتنی با رویاها
پ.ن ۳: امیدوارم با برد و صعود همراه باشه بازی ها و دوستان مدنظر از روی نیمکت شاهد این پیروزی باشند و ما هم از ته دل عربده بکشیم و گُل گُل بکنیم.

حمایت هادی حجازی فر از ژوله

حمایت هادی حجازی فر از ژوله

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی هادی حجازی فر