مازیار فلاحی
خواننده‌ی «قلب یخی» با لباسی كاملا ایرانی كه بیشتر خاص خوانندگان سنتی است پا به صحنه گذاشت و پس از اجرای قطعه‌ای خطاب به مخاطبانش گفت....
 
مازیار فلاحی ـ خواننده پاپ و آهنگساز ـ‌ در برج میلاد به صحنه رفت.
به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شامگاه ـ ‌١٦ شهریور ماه ـ مازیار فلاحی با همراهی ‌٨ نوازنده اجرایش را دو سانس به صحنه برد.
در ابتدا ایرج همدان ـ نوازنده پیانو ـ پشت سازش قرار گرفت و پیانو را برای اجرای یكی از قطعات مجموعه«قلب یخی» به نام «دروغه» به صدا درآورد.
نوازندگان گیتار هم سازهایشان را نواختند و مازیار فلاحی را به صحنه فرا خواندند.
خواننده‌ی «قلب یخی» با لباسی كاملا ایرانی كه بیشتر خاص خوانندگان سنتی است پا به صحنه گذاشت و پس از اجرای قطعه‌ای خطاب به مخاطبانش گفت: خوشحالم در اولین كنسرت مستقلم در تهران مرا تنها نگذاشتید و تا این اندازه عشق و انرژی را به من هدیه دادید.
مازیار فلاحی در ادامه قطعه «مجنون لیلی» را به عنوان قطعه‌ای كه برای اولین بار بصورت حرفه‌ای بواسطه آن پا به عرصه حرفه‌ای گذاشته است،اجرا كرد.
همزمان با اجرای این قطعه،بخش‌هایی از فیلم «مجنون لیلی» قاسم جعفری به نمایش درآمد.
فلاحی با همراهی حمیدرضا نصراللهی نوازنده پركاشن خواند:«قلب تو رها بكن تو این ترانه فقط آرامش حس كن عاشقانه ‌و .....».
«قسم به بال شاپرك» دیگر قطعه اجرا شده توسط مازیار فلاحی بود.
سپس قطعه موسیقی مجموعه تلویزیونی «نبش قلب» اجرا شد.
در ادامه قطعه «تو را دوست دارم مثل حس عجیب خاك غریب» اجرا شد كه مازیار فلاحی خطاب به تماشاگران گفت: این قطعه را از همه آثارم بیشتر دوست دارم و به همین دلیل آن را به شما هدیه می‌كنم.
قطعه‌ای در قالب گفت وگو با پروردگار،«این خدای مهربان دلم گرفته / وقتی نیستی همه چیز تیره و تاره / كاش ببخشی تو خطامونو دوباره» توسط مازیار فلاحی و گروهش اجرا شد.
به درخواست حاضران سعید بنازاده گیتارش را برای قطعه «دوستت دارم ...» كوك كرد و سپس به درخواست فلاحی حمیدرضا نصراللهی قطعه‌ای كوتاه را با پركاشن تك نوازی كرد.
در دقایق پایانی اجرا فلاحی «یك بغل گل‌های مریم / یه غزل صدای خسته» را با همراهی پیوسته مخاطبان خواند و با قطعه «دارم میرم خداحافظ» قصد پایان اجرا را داشت كه به درخواست مكرر حاضران موسیقی متن سریال «قلب یخی» دوباره اجرا شد.
به گزارش ایسنا‌، ایرج همدان ‌ (كیبورد و پیانو) ، سعید علی رضایی (گیتارباس)،‌ شایان مجیدی(گیتار)، سعیدبنازاده(گیتار)، حمیدرضا نصراللهی (پركاشن)، مجید كاشانیان (كیبورد)، محسن افشار (درامز وسرپرست اركستر) و انوشیروان تقوی(كریست) فلاحی را در این اجرا همراهی كردند.
تعداد زیاد مخاطبان كنسرت مازیار فلاحی در سالن برج میلاد باعث شده بود كه دست‌اندركاران صندلی اضافه بگذارند.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir