فراموشی
برزو ارجمند و رضا داودنژاد نقش پسران او را دارند و مهران رجبی پیشکار حاج نقی است. فلامک جنیدی، نقش عروس او را دارد، سحر جعفری جوزانی.....
                                                         
سریال نورورزی شبکه تهران از «پدر ناخوانده» به «فراموشی» تغییر نام داد.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، سریال «فراموشی» به کارگردانی سعید سلطانی ساخته می‌شود و در حال حاضر گروه در لوکیشنی واقع در پامنار کار تصویربرداری را انجام می‌دهند.
فراموشی

بنا بر این گزارش، تا به حال حدود نیمی از کار تصویربرداری انجام شده است و گروه در تلاش هستند تا کار را برای پخش نوروزی آماده کنند.
فراموشی

به گزارش فارس، شبکه تهران به طور هم‌زمان سه سریال را با هم پیش می‌برد تا در نهایت یکی از آنها را برای پخش نوروزی انتخاب کند. این سه سریال فراموشی، دختری به نام آهو و مهمانان ویژه نام دارند.
فراموشی

بنا بر این گزارش، محمد کاسبی در این سریال طنز نقش مردی بازاری و ثروتمند به نام حاج نقی را دارد که به تنهایی در شهرستان روزگار می‌گذراند. او در آستانه نوروز، در انتظار دیدار فرزندانش است، امّا هرچه منتظر می‌ماند خبری از آنان نمی‌شود. به همین دلیل حاج نقی که دلتنگ و نگران فرزندانش است، تصمیم می‌گیرد راهی پایتخت شود تا دیداری با آنان تازه کند، امّا ...
فراموشی

برزو ارجمند و رضا داودنژاد نقش پسران او را دارند و مهران رجبی پیشکار حاج نقی است. فلامک جنیدی، نقش عروس او را دارد، سحر جعفری جوزانی دخترش است و محمد مهدوی، آتیه جاوید، الناز حبیبی و ...  دیگر بازیگران اصلی مجموعه هستند.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture   
منبع: farsnews.com