آخرین قسمت از سریال «مامور بدرقه» به كارگردانی سعید سلطانی نیز چهارشنبه شب پخش خواهد شد؛ این در حالی است كه پخش آخرین قسمت از سریال «روز حسرت»....
  

 با نزدیك شدن به عید سعید فطر سریال‌های ماه رمضان سیما به پخش آخرین قسمت‌های خود نزدیك می‌شوند؛ بر این اساس سریال «مثل هیچ كس» كه حتی در لیالی قدر پخش شد به همراه مجموعه طنز «بزنگاه» كه طی 5 روز از ماه رمضان به روی آنتن نرفت، پیش از سه سریال دیگر به پایان می‌رسد. 
  سریال «مثل هیچ كس» به كارگردانی عبدالحسن برزیده كه تنها در سه جمعه از ماه رمضان جای خود را به سریال «مرگ تدریجی یك رویا» داد، با پخش قسمت بیست و ششم سه شنبه (نهم مهر ماه) به پایان می‌رسد.
قسمت آخر سریال «بزنگاه» به كارگردانی رضا عطاران نیز سه شنبه پخش خواهد شد و چهارشنبه (10 مهرماه) نیز به پخش پشت صحنه این سریال اختصاص دارد. خلاصه دو قسمت آخر این سریال به همراه بخش‌هایی از پشت صحنه بار دیگر پنجشنبه (11 مهر ماه) تكرار می‌شود.
آخرین قسمت از سریال «مامور بدرقه» به كارگردانی سعید سلطانی نیز چهارشنبه شب پخش خواهد شد؛ این در حالی است كه پخش آخرین قسمت از سریال «روز حسرت» به كارگردانی سیروس مقدم تاكنون نامشخص است و حتی مراحل نگارش این سریال همچنان ادامه دارد. اما آن طور كه به نظر می‌رسد پخش سریال ماه رمضان شبكه اول همانند آن چه در سال گذشته در خصوص سریال «اغماء» شاهد بودیم تا بعد از عید فطر نیز ادامه خواهد داشت.

 
گردآورى: گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: جام جم آنلاين