سریال خوبی است که من هم نقش خوبی در آن داشتم.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، لعیا زنگنه از بازیگران سینما و تلویزیون مردم را به دیدن سریال «راستش را بگو» دعوت کرد.

لعیا زنگنه که در سریال 30 قسمتی «راستش را بگو» نقش یک استاد دانشگاه را بازی می‌کند درباره‌ی این سریال گفت: «راستش را بگو» سریال خوبی است که من هم نقش خوبی در آن داشتم. من در این سریال نقش سارا مستور را بازی می‌کنم که دکترای روانشناسی از امریکا دارد و در دانشگاه تهران تدریس می‌کند.

زنگنه که در سفر حج بسر می‌برد، گفت: برای دیدن عکس‌العمل و اقبال مخاطب در کشور نیستم ولی به نظر من «راستش را بگو» سریال خوبی است که بار معنایی زیادی دارد. امیدوارم مردم از دیدن کار لذت ببرند.

***

رویا تیموریان هم از این سریال با عنوان سریالی با سوژه‌ی جدید یاد کرد.

تیموریان گفت: «راستش را بگو» سریالی است که می‌گوید در یک شرایط غیرعادی چقدر می‌توانیم خود را محک بزنیم که درست و سلامت حرکت کنیم وگرنه دروغ گرفتن راحت است و ساختن دوباره سخت است، اینکه در شرایط سخت هنجار باقی بمانیم سخت است به نظر من در این سریال این مساله مطرح شده است.

وی درباره حضورش در این سریال گفت: وقتی آقای آهنج به من پیشنهاد بازی در این سریال را دادند من فیلمنامه را خواندم وقتی 10 قسمت را خواندم از نقشی که باید بازی می کردم خیلی خوشم آمد چون تا حالا در این نقش دیده نشده بودم. من نقش همسر آقای حسن پورشیرازی که جانباز جنگ است را دارم زنی که در دوران جنگ همراه همسر بوده و بچه‌دار نمی‌شود. او به دنبال خانواده‌هایی می‌رود که درخواست قصاص دارند و سعی می‌کند از طریق خانم‌های خیر آنها را از قصاص منصرف کند. که این نقش و سوژه‌ای جدید و جالب بود و وقتی آقای آهنج به من پیشنهاد بازی در این سریال را دادند قبول کردم البته این سومین بار بود که ایشان به من پیشنهاد کار می‌دادند ولی معمولاً سر کار یا سفر بودم.

تیموریان گفت: امیدوارم این سریال بتواند مسایل اخلاقی مهمی که در جامعه کمرنگ شده است را یادآوری کند.

***

سام درخشانی گفت: من در «راستش را بگو» نقش جذابی دارم.

درخشانی درباره‌ی بازی‌اش در سریال «راستش را بگو»ی شبکه یک هم گفت: من در این سریال یک نقش کوتاه بازی کردم و آن هم به واسطه دوستی بود که با آقای آهنج داشتم. قبلاً چند بار از طرف آقای آهنج به من پیشنهاد کار شده بود اما فرصت نمی‌شد و من در گیر کار دیگری بودم. نقشی که در این سریال به من پیشنهاد کردند جذابیت‌های خوبی داشت در سه زمان جوانی، میانسالی و پیری با سه گریم متفاوت باید بازی می‌کردم که بازی خاصی می‌طلبید. به خاطر همین دوست داشتم این نقش را بازی کنم و این امر محقق شد و ما کار کردیم.

درباره‌ی نقشم هم باید بگویم که یک شخصیتی است که بیشتر بازی‌اش در فلش بک اتفاق می‌افتد و این تجربه خوبی بود. البته آقای آهنج کارگردان کاربلدی هستند و فکر می کنم این سریال کار پر طرفداری بشود.


گردآوری :گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع :  isna.ir


مطالب پیشنهادی :
"دلتنگی های عاشقانه" بامحمد رضا فروتن و میترا حجار
حامد بهداد در تله دوربین مخفی
دلایل موفقیت سریال های کره ای
جشن سال نو میلادی با تیلور سویفت
می شود "راستش را گفت" و "کلاه پهلوی" بر سر مخاطب نگذاشت!