موضوع شکایت علی رضا خمسه از عوامل یک فیلم سینمای کودک!
با توجه به تمام این مسائل ما تصمیم به شکایت گرفته‌ایم و برای اولین بار می‌خواهیم این موضوع را رسانه‌ای کنیم.

علیرضا خمسه درباره حضورش در ژانر کودک گفت: «من امسال دو فیلم برای سینمای کودک کار کردم با این تصور که سینمای کودک دنیایی پر از صداقت و انسانیت و درستی را تصویر خواهد کرد.»

او در مورد فیلم «عملیات مهد کودک» به کارگردانی فرزاد اژدری ادامه داد: «تصور من در مورد فیلم «عملیات مهد کودک» درست از آب در آمد. گروه تهیه کننده کنندگان خانم شریف و آقای جاهد بسیار انسان‌های شریفی هستند و فرزاد اژدری هم کارگردان خوبی ست و این فیلم خوب حاصل همکاری این گروه است که من به حضور در آن افتخار می‌کنم.»

 
خمسه با اشاره به فیلم «نیکان و بچه غول» به کارگردانی فرزاد رحمان رضایی و تهیه کنندگی حبیب الله یاری ادامه داد: «فیلم بعدی، فیلمی پر از دروغ، تزویر، عدم انصاف و انسانیت و عدم رفاقت بود! الله یاری مدیر پروژه نه تنها از پرداخت قسط‌های دستمزد عوامل فیلم خودداری کرده بلکه به تماس‌های تلفنی ما هم پاسخ نمی‌دهند!»


او ادامه داد: «با گذشت 6 ماه از پایان فیلم هنوز دستمزد بازیگران داده نشده و وقتی با رحمان رضایی به عنوان کارگردان پروژه تماس می‌گیریم او در کمال آرامش مدیر پروژه آقای الله یاری را مسئول می‌داند. هرکس مسئولیت را گردن شخص دیگر می‌اندازد.»


خمسه با اشاره به عدم دریافت دستمزد و طولانی شدن این پروسه افزود: «با توجه به تمام این مسائل ما تصمیم به شکایت گرفته‌ایم و برای اولین بار می‌خواهیم این موضوع را رسانه‌ای کنیم

خمسه ادامه داد: «مدام بازیگران به من مراجعه می‌کنند که چکار کنیم؟ من تا الان گفتم صبوری کنید اما صبوری یک ماه، دو ماه، 6 ماه! کاسه صبر من هم لبریز شده است.»

 

این بازیگر سینما، تئا‌تر و تلویزیون ادامه داد: «مطمئن هستم که این فیلم از روح کودکی که روح سلامت است عاری ست و صداقت، شفافیت و وفای به عهد، تمام آن چیزهایی که در فیلم گفته می‌شود در سازندگان آن دیده نمی‌شود.»


خمسه در ادامه گفت: «مسئولین فارابی می‌گویند قرارداد ما با مدیریت پروژه و رحمان رضایی است و آن‌ها هم به این بهانه که فارابی به آن‌ها پول نداده از انجام تعهداتشان شانه خالی می‌کنند.»

 

علیرضا خمسه ادامه داد: «بچه‌هایی هستند که امسال فقط همین یک کار را داشته‌اند و دستمزدی هم دریافت نکرده‌اند! اشک همه را در آورده‌اند!»

 

او در پایان افزود: «نقش و ارزش‌های دیگر فیلم برای ما وجود ندارد. وقتی ارزش‌های اولیه از دست رفته‌اند دیگر این فیلم برای ما ارزشی ندارد!»

 
گفتنی‌است علیرضا خمسه، در سال 1387 به خاطربازی در فیلم «بیست» موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد مکمل از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد.




گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir


مطالب پیشنهادی:
حاتمی کیا گفت می خواهی بیا، می خواهی نیا!
دو پوستر زیبای دیگر از مهناز افشار و مصطفی زمانی+عکس
فیلم " آینه شمعدون " هم بالاخره رفع توقیف شد
اولین تصاویر منتشر شده با بازیگران جدیدترین مجموعه مهران مدیری
اجرای یلدایی علیخانی قطعی نیست