مجری مجموعه کوله پشتی که پس از برنامه خود با سردار رادان فرمانده وقت نیروی انتظامی برنامه‌ای در رسانه ملی نداشته است، موضوع ممنوع التصویر شدن خود را...
  
 
فرزاد حسنی در حاشیه نمایشگاه رسانه های دیحیتال در گفتگویی اظهار داشت: بنده هم در عید فطر و هم در برنامه فرش که یک برنامه مربوط به هویت ایرانی بود حضور داشتم.
مجری مجموعه کوله پشتی که پس از برنامه خود با سردار رادان فرمانده وقت نیروی انتظامی برنامه‌ای در رسانه ملی نداشته است موضوع ممنوع التصویر شدن خود را تکذیب کرد و گفت: این شایعات از اساس کذب است و بنده هنوز در تلویزیون برنامه اجرا می‌کنم.
فرزاد حسنی در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های دیحیتال در گفتگویی اظهار داشت: بنده هم در عید فطر و هم در برنامه فرش که یک برنامه مربوط به هویت ایرانی بود حضور داشتم.
وی همچنین در ارزیابی خود از نمایشگاه با بیان اینکه کمتر با این حوزه آشنایی دارم گفت: هنوز بازدید کاملی نداشته‌ام اما دلیل وجودی برخی غرفه‌ها را نیز نمی‌دانم که یک نفر پشت یک کامپیوتر نشسته است و اتفاق دیگری نمی‌افتد.
وی افزود: نمایشگاه شمایل یک نمایشگاه رسانه ای را دارد ولی اظهار نظر نهایی نیاز به بازدید کامل تری دارد.
وی در مورد عملکرد فضای اطلاع رسانی دیجیتالی کشور نیز گفت: بیشتر ترجیح می‌دهم روزنامه بخوانم و کمتر سایت‌های خبری را نگاه می‌کنم.
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorg.com/culture
منبع: www.fardanews.com