وداع پسر با مادر؛ بدرقه «عسل بدیعی» به سوی خانه ابدی
مراسم تشییع عسل بدیعی در حالی برگزار می‌شود که چهره‌های مختلفی از هنرمندان و پسر وی که به تازگی از آمریکا به ایران بازگشته است، در این مراسم شرکت کرده‌اند.

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون کشور از ساعت 9:40 صبح امروز یکشنبه 18 فروردین از مقابل تالار وحدت با حضور مردم آغاز شده و در حال حاضر پیکر وی به سمت بهشت زهرا (س) بدرقه می‌شود.

خبرها حاکی از آن است که در حال حاضر جمعیت زیادی هم در بهشت زهرا برای برپایی مراسم خاکسپاری این بازیگر حضور دارند.

در کنار حضور پررنگ مردم، حضور جمعی از هنرمندان نیز قابل توجه است که از آن میان می‌توان به سیروس الوند، ستاره اسکندری، سیروس ابراهیم زاده، مریلا زارعی، جواد یحیوی، فریبرز عرب‌نیا همسر سابق بدیعی به همراه پسرشان، الهام پاوه نژاد، مهتاب کرامتی، علی دهکردی، مسعود رایگان،‌ رویا تیموریان، فرزاد حسنی و ... اشاره کرد.

جانیار عرب‌نیا پسر عسل بدیعی در صحبت کوتاهی گفت: از مادرم تشكر می كنم به خاطر كارهایی كه برای من كرد. اگر او نبود من هم نبودم. او همه كار برای من كرد، حتی كارهایی را كه دوست نداشت. حالا از همه بیشتر دوستش دارم دلم برایش بیشتر تنگ می شود. می‌دانم خوشحال است و اگر قرار باشد برگردد، اینجا برایش مثل زندان است. می خواستم جلوی همه شما از او تشكر كنم و قول می دهم كاری كنم كه راضی باشد.

عسل بدیعی بازیگر جوان سینما که روز 12 فروردین ماه درگذشت با اهدای اعضای خود توانست به تعدادی از بیماران جان دوباره ببخشد. تا امروز تعدادی از اعضای بدنش از جمله قلب وی به افراد دیگر اهدا شده است.

این بازیگر که یک روز را در کما به سر برده بود در نهایت به دلیل مرگ مغزی درگذشت و مراسم تشییع پیکر او در حال برگزاری است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com

 

مطالب پیشنهادی:
ازدحام مردم برای خداحافظی با «عسل بدیعی»
سوگنامه «الهام پاوه‌نژاد» برای «عسل بدیعی»؛ چرا؟...
واکنش «مهران مدیری» به حذف نام او از تیزرها!
ملاحظاتی درباره مرگ «عسل بدیعی» + عکس
مسجد بلال اجازه‌ی برگزاری مراسم ختم «عسل بدیعی» را نداد!