«امین حیایی» به جمع الناز شاکردوست و سحر قریشی پیوست
فیلم «آتیش بازی» به کارگردانی بهمن گودرزی با مضمون کمدی اجتماعی یکشنبه آینده جلوی دوربین می‌رود. تاکنون حضور امین حیایی، الناز شاکردوست، سحر قریشی، شقایق دهقان، عزت‌الله مهرآوران قطعی شده است.
 
 «بهمن گودرزی» کارگردان، درباره روند تولید فیلم گفت: سال گذشته پروانه ساخت فیلم صادر شد اما  در این مدت تلاش شد تا شرایط ساخت فیلم فراهم شود و کار را شروع کنیم. در این مدت بیش از پیش برروی فیلمنامه معطوف شدیم  و همراه با نویسنده روی  فیلمنامه کار کردیم .

وی در ادامه گفت: فراهم نشدن شرایط ساخت فیلم توفیق اجباری شد تا  تقریبا یک سال همراه با نویسنده روی آن کار کنیم، تقریبا 15 بار روی  فیلمنامه کار کردیم  و حدود 40 درصد فیلمنامه تغییر کرد.

گودرزی در پاسخ به این سؤال که فیلم «شیش و بش» توانست یکی از پرفروش‌های سال باشد برای این فیلم چه تصوری از فروش دارید گفت: تمام سعی ما این است که اتفاق بهتری نسبت به فیلم اول رخ دهد، هم به لحاظ قصه، ساختار و روایت، محکمتر از کار قبلی داشته باشیم . تلاش می‌کنیم تا با این رکودی که در سینما وجود دارد بتوانیم فیلمی بسازیم که مخاطب را راضی نگه‌دارد.

وی درباره بکارگیری «محمدرضا گلزار» در این فیلم و تاثیر حضورش در فروش فیلم گفت: ایشان ایران نیستند اما به عقیده  من فروش فیلم قبلی به یک تیم بستگی داشت که شامل قصه، بازیگران، عوامل پشت دوربین و... همه در موفقیت کار سهیم هستند به عقیده من حضور یک نفر به تنهایی نمی‌تواند ضامن فروش یا عدم موفقیت فیلم باشد.

گودرزی در ادامه گفت:  فیلم روز یکشنبه جلوی دوربین می‌رود.طبق برنامه ریزی انجام شده ظرف 40 روز درتهران و اطراف آن فیلمبرداری صحنه‌ها انجام می‌شود. تلاش می‌کنیم  همزمان با فیلمبرداری تدوین و سپس مراحل  فنی فیلم انجام شود تا کار در اولین فرصت آماده شود و تصمیم درباره اکران آن توسط تهیه کننده گرفته خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: قدیمیا می‌گن طرف  این قدر شیر داغ خورده دهنشو سوزنده، موقعی که میخواد دوغ بخوره فوتش میکنه. حالا این شده حکایت آدمای آتیش بازی یا اینقدر تخته گاز میرن که یاتاقان میزنن یا اینقدر احتیاط رو رعایت میکنن که از انور بوم میافتن

تاکنون حضور  امین حیایی، الناز شاکردوست، سحر قریشی ، شقایق دهقان ، عزت الله مهرآوران قطعی شده است و تعدادی بازیگر به گروه بازیگران ظرف روزهای آتی اضافه خواهد شد.

تعدادی از عواملی که تاکنون حضور شان قطعی شده است، عبارتند از:

نویسنده : آرش قادری/ کارگردان: بهمن گودرزی/ تهیه کننده : مرتضی شایسته /مدیر فیلمبرداری : مرتضی غفوری/ صدابردار: بابک اردلان/ مدیر تولید: محمد شایسته / طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف/ طراح گریم: ایمان امیدواری/ تدوین : شاهین یارمحمدی/ دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی نوابی / منشی صحنه : بهناز تاجیک


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
http://www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com



مطالب پیشنهادی:
مادر «ابوالفضل پورعرب» مرتب اشک می‌ریخت + عکس
الناز شاکردوست در «آتیش‌بازی» + عکس
هشدار جدی «آنجلینا جولی» به «جورج كلونی»!
چند غزل عاشقانه از «سعدی» در روز بزرگداشت شاعر شیرین سخن
مشکل سریال «پروانه» داشتن حجاب است!