10 ساعت اجرای زنده فرزاد حسنی و آزاده نامداری در سال تحویل 93
برنامه سال تحویل شبکه دو سیما که فرزاد حسنی و آزاده نامداری آن را اجرا خواهند کرد، از ساعت 16 روز پنجشنبه 29 اسفند تا ساعت 2 بامداد یک فروردین روی آنتن می‌رود.
 
 
 
 
 
 
 
خانواده شهدا و اهالی سینما و تلویزیون مهمانان این برنامه خواهند بود و این برنامه با رنگ و بوی ایام فاطمیه روی آنتن خواهد رفت.

مجتبی کشاورز تهیه‌کننده این برنامه و طراح صحنه و دکور آن پیمان قانع است.

«ملت ایران»، «بهار نارنج» و تولید برخی برنامه‌های مناسبتی شبکه سه در کارنامه تهیه‌کننده این برنامه که تا چند وقت پیش مشاور مدیر شبکه و مدیر شبکه مجازی کودک بوده، به چشم می‌خورد.

فرزاد حسنی آخرین بار اجرای برنامه سال تحویل شبکه 3 در سال 91 را برعهده داشت. همزمان آزاده نامداری نیز همراه احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو را اجرا می‌کردند.

امسال با تغییراتی علیخانی به شبکه سه آمده و حسنی و نامداری اجرای برنامه شبکه دو را خواهند داشت و زن و شوهر بودن آنها تغییر عمده‌ای در نحوه اجرای این زوج مجری ایجاد خواهد کرد و طبعا برخی محدودیت‌های اجرای علیخانی و نامداری در این برنامه دیده نخواهد داشت و تازه عروس و داماد سیما کنار یکدیگر می‌نشینند و برنامه را اجرا می‌کنند.

حسنی و نامداری تیر ماه امسال به عقد یکدیگر درآمدند و مدتی بعد در کنار هم در برنامه «صبحی دیگر» شبکه آموزش به عنوان مهمان حاضر شدند. در آن برنامه حسنی ترانه «هنوزم سخت میخوامت» را به نامداری تقدیم کرد و این ترانه با صدای روزبه نعمت‌الهی به عنوان تیتراژ برنامه «خانومی که شما باشی» به تهیه‌کنندگی نامداری مورد استفاده قرار گرفت.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ  
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com



مطالب پیشنهادی:
گریم میترا حجار و بهرام رادان در «آتش بس2» + تصاویر
بهاره رهنما: سال آینده 20 کیلو وزن کم می‌کنم!
دعوت گروه «یاتو» از هنرمند ایرانی برای حضور در کره جنوبی
درخواست پسر ریما رامین فر از مادرش
رسانه‌ای کردن طلاق یک زوج تلویزیونی به چه قیمتی؟!