سوء تفاهمی باعث دلخوری این زوج از یکدیگر می‌شود و این آغاز یک جنگ تمام عیار خانوادگی میان آن‌هاست...
  
   گروه سریال محمدرضا هنرمند از هفته‌ی گذشته با حضور در لوكیشینی در میدان نور تهران، تصویربرداری این سریال را در این لوكیشن ادامه دادند.
هم‌چنین همزمان با حضور سازندگان سریال «آشپزباشی» در این لوكیشن، از هفته‌ی گذشته تدوین این سریال نیز توسط امیر پورعباس در استودیو «پر» آغاز شده‌است.
جواد نوروز بیگی، تهیه کننده سریال «آشپزباشی» با اعلام خبر بالا خاطرنشان كرد: گروه سازنده این سریال هم اینك در حوالی میدان نور كه به عنوان خانه «هومن» و «اکرم» (با بازی فرهاد اصلانی و افسانه چهره آزاد) شناخته می‌شود، مشغول ضبط تصاویر هستند.
به گفته وی تصویربرداری در این لوکیشن طی ده روز آینده ادامه خواهد داشت و گروه سازنده این سریال در این لوكیشن مستقر خواهند ماند؛ آنان سپس بار دیگر برای ادامه ضبط تصاویر مربوط به خانه «اکبر» و «مینو» (با بازی پرستویی و معتمدآریا) به خیابان میرزای شیرازی خواهند رفت.
جواد نوروزبیگی گفت: در حال حاضر گروه، مشغول ضبط سکانس‌های روز و شب در این لوکیشن هستند و طی روزهای مختلف بازیگران به اقتضای سکانسها مقابل دوربین می‌روند.
او ادامه داد:طی روزهای اخیر بازیگر جدیدی به سریال اضافه نخواهد شد و با آغاز بخش‌های مربوط به آشپزی بازیگران جدید مقابل دوربین می‌روند.
این تهیه‌كننده در پاسخ به پرسشی درباره روند تدوین سریال «آشپزباشی» خاطرنشان كرد: در ابتدای کار قرار بود خانم عبدالوهاب تدوینگر این سریال باشد که این امر محقق نشد؛ بنابراین تدوین سریال «آشپز باشی» بر عهده امیر پورعباس سپرده شد كه او هم از هفته گذشته تدوین را در استودیو پر آغاز كرده‌است.
نوروزبیگی در پایان گفت: هم اینك تدوین ابتدایی و كنار هم قرار دادن سكانس‌ها در حال انجام است و تدوین نهایی زیر نظر خود محمدرضا هنرمند انجام خواهد شد.
بر اساس این گزارش ایسنا، سریال «آشپزباشی» به کارگردانی محمد رضا هنرمند توسط نویسندگانی چون اصغر عبدالهی، امیر حسین جهدوست و امیر عباس ترابی به نگارش در آمده‌است. داستان «آشپز باشی» در یک رستوران اتفاق می‌افتد. این رستوران را زوجی موفق اداره می‌کنند که کارشان را از یک زیر پله شروع کرده‌اند و به مرور به موفقیت‌های زیادی دست پیدا می‌كنند. سوء تفاهمی باعث دلخوری این زوج از یکدیگر می‌شود و این آغاز یک جنگ تمام عیار خانوادگی میان آن‌هاست.
پرویز پرستویی، فاطمه معتمد آریا، مهراوه شریفی نیا، فرهاد اصلانی، افسانه چهره آزاد، سید مهرداد ضیایی، شبنم مقدمی، کاظم بلوچی، هوشنگ حریر چیان، محمد رضا غفاری، ملیکا شریفی نیا، علی طباطبایی، بهروز مسروری، منوچهر آذری، فریدون محرابی، روح الله کمانی و نعمت جهان‌فر بازیگران این سریال هستند.
سریال «آشپز باشی» در قالب ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی از تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه اول سیماست.
عوامل اصلی این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: مسعود کرانی، طراح گریم: عبدالله اسکندری، مدیر تولید: محمد رضا منصوری، برنامه ریز: نوید میهن دوست، دستیار اول کارگردان: پرهام مشیری، صدابردار : مرتضی دهنوی، مدیر هنری: مشکین مهرگان، منشی صحنه: پریناز هاشمی، مدیر تدارکات: حمید رضا حاجی زاده، عکاس: آرزو اتحاد.  
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir