به نقل از خبرگزاری فرانسه، «دنی بویل» در افتتاحیه فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» در بمبئی گفت: علی‌رغم تمامی این موفقیت اخیر، هنوز نمی‌توانم...
    
«دنی بویل»، كارگردان فیلم مطرح و موفق «میلیونر زاغه‌نشین» گفت: هنوز خود را در حدی نمی‌بینم كه بخواهم به موفقیت در رقابت‌های اسكار بیاندیشم.
 
به نقل از خبرگزاری فرانسه، «دنی بویل» در افتتاحیه فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» در بمبئی گفت: علی‌رغم تمامی این موفقیت اخیر، هنوز نمی‌توانم به موفقیت در رقابت‌های اسكار بیاندیشم.
وی افزود: ما خیلی خوش‌شانس‌ بوده‌ایم كه به اینجا رسیده‌ایم، من هرگز فكر نمی‌كردم كه به چنین جایی برسیم.
بویل گفت: مهم‌ترین چیز در این هفته برای ما افتتاح فیلم در هند است و این مسئله است كه برای ما خیلی اهمیت دارد زیرا هیچ جا برای نمایش فیلم برای ما مهم‌تر از این شهر خارق‌العاده، بمبئی نیست.
این كارگردان انگلیسی همچنین در جواب به انتقاد برخی از مردم هند به خاطر ارائه چهره‌ای فقیر و عقب‌مانده از مردم این كشور گفت: ما قصد توهین به هیچ فرهنگ و ملیتی را نداشته‌ایم و باید بگویم كه فقر در هر فرهنگ و ملیتی وجود دارد.
فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» كه اخیرا جوایز زیادی را در عرصه سینمای بین‌الملل به خود اختصاص داده، داستان پسر بچه هندی فقیری است كه در یك مسابقه تلویزیونی شركت كرده و برنده جایزه یك میلیون دلاری آن می‌شود ولی از نظر مقامات پلیس موفقیت او در چنین مسابقه‌ای مشكوك است.
 
  
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com