آنجلینا جولی (نامزد شده در رشته بهترین بازیگر زن برای «بچه‌ عوضی»): كار كردن با كلینت ایستوود حكم یك پاداش و جایزه برایم بود كه تا آخر عمر با من است. امسال بازی‌های خیلی...
 
بعد از اعلام نام نامزدهای هشتادویكمین دوره مراسم اسكار، رسانه‌های گروهی به سراغ تعدادی از هنرمندان نامزد شده در رشته‌های مختلف رفتند، تا واكنش آن‌ها را نسبت به موفقیت اخیرشان بدانند.
 
چند تن از هنرمندان نامزدشده در دوره هشتادویكم اسكار،‌به اظهارنظر در این رابطه پرداختند.
آنجلینا جولی (نامزد شده در رشته بهترین بازیگر زن برای «بچه‌ عوضی»): كار كردن با كلینت ایستوود حكم یك پاداش و جایزه برایم بود كه تا آخر عمر با من است. امسال بازی‌های خیلی خوبی از بازیگران سینما دیده‌ایم و برایم باعث افتخار زیاد است كه نامم در كنار آن‌ها قرار گرفته است. اصلاً پیش‌بینی چنین موفقیتی را نمی‌كردم. همكارانم كه در این رشته نامزد شده‌اند، كاملاً برحق انتخاب شده‌اند.»
ویولا دیویس (نامزد شده در رشته بهترین بازیگر زن نقش مكمل برای «شك»)؛ «این تمام آن چیزی است كه تو می‌توانی تصورش را بكنی. نیازی نبود نامزد دریافت جایزه شوم تا بدانم كه در مسیر درست قرار دارم، ولی این نامزدی مطمئناً كمك زیادی به این قضیه می‌كند.»
جاش برولین (نامزد رشته بهترین بازیگر مرد نقش مكمل برای «میلك»)؛ «تا چند سال پیش اصلاً فكرش را هم نمی‌كردم كه چنین اتفاقی بیفتد. تو كارت را می‌كنی و خوشحالی كه درآمدی داری. وقتی فیلم‌نامه را خواندم این طور نبود كه به خودم بگویم: من مجبورم این نقش را بازی كنم. «میلك» برایم چیزی بیشتر از یك فیلم و بازی است.»
آ آر رحمان (نامزد اسكار بهترین موسیقی متن برای «میلیونر زاغه‌نشین»)؛ «خوشحالی‌ام حدوحصری ندارد و از آكادمی تشكر می‌كنم كه به موسیقی این فیلم توجه كرد. «میلیونر زاغه‌نشین» تأثیری زیادی بر میلیون‌ها نفر از مردم جهان داشته و عمیقاً افتخار می‌كنم كه بخشی از این فیلم هستم.»
استفن دالدری كارگردان «خواننده» در واكنش به نامزدی «كیت وینسلت» در رشته بهترین بازیگر زن: «برای كیت خوشحالم و آرزوی موفقیت می‌كنم. او دو بازی باشكوه در «خواننده» ‌و «مسیر انقلابی» ارائه داد. جایزه اسكار به هركس داده شود، احساس شخصی‌ام این است كه امسال سال او بوده است. اما امسال نوبت اوست.»     
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com