علیخانی مثل یک کارشناس فوتبال حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را تحلیل کرد.
مجری برنامه ماه عسل می گوید:«رزومه کارلوس کروش آنقدر پررنگ، مطرح و کامل است که دیگر جای حرف باقی نمی‌ماند.»این جملات را دیروز احسان علیخانی، مجری و برنامه‌ساز مطرح تلویزیون در حاشیه بازی خیریه ستارگان فوتبال (یاران کریمی) و رسانه ورزش به زبان آورد.

علیخانی در پاسخ به این سوال که درباره کارلوس کروش چه دیدگاهی دارد؟ گفت: «نظر من به نظر مردمی که او را تأیید کردند و خواهان ادامه همکاری‌اش با تیم ملی هستند، نزدیک است. الان در خیابان جلوی یک بچه 12 ساله را هم بگیرید و از او درباره کروش بپرسید، کروش را می‌شناسد، سوابق او را می‌داند و می‌گوید باید بماند و به فوتبال ما کمک کند.

من هم دقیقاً همین اعتقاد را دارم. من معتقدم باید به کارلوس کروش احترام بگذاریم اما ایشان هم باید احترام مربیان ایرانی را نگه دارد. بالاخره ما از کسی که در بالاترین سطح فوتبال ملی و باشگاهی جهان فعال بوده، توقع داریم.»

علیخانی مثل یک کارشناس فوتبال حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را هم تحلیل می‌کند: «در مرحله مقدماتی و گروهی با وجود اینکه بازی‌های تدارکاتی مفیدی نداشتیم، نمایش خوبی داشتیم و 3 پیروزی دلچسب را به دست آوردیم حتی روزی که در یک‌چهارم به عراق باختیم، با غرور تلویزیون را خاموش کردیم و از تیم ملی و سرمربی‌اش راضی بودیم.»
 
 
 
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir

مطالب پیشنهادی :
گزارش تصویری از حضور حامد بهداد،بهرام رادان،رامبدجوان در افتتاحیه فجر
تصاویر نیکی کریمی،طناز طباطبایی،آنا نعمتی و بازیگران زن در افتتاحیه فجر
حضور آزاده صمدی و هومن سیدی در برج میلاد!
خاطره ماه چهره خلیلی از ازدواجش!
بازیگر پیشکسوت پس از سالها از زندان آزاد شد!