مراسم اهدای چادر حضرت زهرا(س)، توسط الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون برگزار شد.

الهام چرخنده با حضور در هنرستان هنرهای زیبای شهر اصفهان خطاب به هنرآموزان اظهار داشت: من در هنرستان تحصیل کردم و روزی جای شما و روی همین میز و صندلی‌ها نشستم، بنابراین حس شما را درک می‌کنم.

این بازیگر تلویزیون با بیان اینکه "در دانشگاه رشته معماری را ادامه دادم" خاطرنشان کرد: من در ابتدا چادری بودم و این‌گونه نیست که یک‌مرتبه چرخش کرده و چادری شده باشم اما در آن زمان به‌دلایل مختلف مانند اینکه فکر می‌کردم چادر دست و پاگیر است آن را کنار گذاشتم و حقیقتاً پس از کنار گذاشتن چادر همه چیزم را از دست دادم.

وی بیان کرد: مدتی نزدیک به یک سال در اصفهان زندگی کردم و چند ماهی نیز در تلویزیون اصفهان به کودکان نقاشی یاد می‌دادم که خاطرات خوبی را از این شهر برایم رقم زد.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: زنی که پوشش اسلامی و چادر را برای خود انتخاب می‌کند در حقیقت اجازه نمی‌دهد که هر نگاهی به اندام او نظر بیندازد و به این وسیله ارزش خود را حفظ می‌کند.

از سوی دیگر جشن میلاد حضرت زینب(س) ،  پنجم اسفندماه با حضور الهام چرخنده در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد نجف‌آباد برگزار شد. در این جشن، مراسم اهدای چادر حضرت زهرا(س)، توسط الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون برگزار شد که طی آن تعدادی از دانشجویان دختر با انتخاب خود و توسط الهام چرخنده، استفاده از حجاب برتر و پوشش چادر را آغاز کردند.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : setarehnews.com