جنجال مهاجرت آزاده نامداری خبرساز شد!
شایعه مهاجرت آزاده نامداری صحت دارد؟! او به این موضوع  در صفحه شخصی اش پاسخ داد.

در چند روز گذشته آزاده نامداری بارها در اینستاگرامش از برنامه "خانومی که شما باشی" سخن گفته بود که قرار بود در عیدنوروز پخش شود و حالا در یادداشت دیگری از عدم پخش این برنامه سخن گفت.

آزاده نامداری در اینستاگرامش ابتدا خبر از عدم پخش برنامه نوروزی‌اش داد و نسبت به دلیل عدم پخش آن اظهار بی اطلاعی کرد و البته این اتفاق را به کسانی‌که بابت آن خوشحال شده‌اند تبریک گفت، اما ساعتی بعد نامداری این پست را پاک کرد و به جای آن نوشت که بابت عدم پخش برنامه پیگیر شدم و گفتند که انشاالله در یک فرصت مناسب پخش خواهد شد.

به گفته نامداری، "خانومی که شما باشی"  مستندی شش قسمتی است که برای ایام فاطمیه تدارک دیده شده بود، درباره شش خانوم که به طرز دردناکی همسران خود را از دست داده اند.

برنامه "خانومی که شما باشی" به تهیه کنندگی آزاده نامداری

برنامه خانومی که شما باشی به تهیه کنندگی " آزاده نامداری"


حالا و در تازه ترین پست آزاده نامداری در اینستاگرام آمده است :

سلام،،نوشته ای دریکی ازسایتها باعث شد امروز تعداد زیادی از همکاران ودوستانم بویژه اهالی رسانه بمن زنگ بزنند،وصحت وسقم مطلب این سایت محترم رو جویا بشن.تاالان ساکت بودم،امافکر میکنم باید به نکاتی اشاره کنم،من آزاده نامداری هستم،،یازده سال درتلویزیون کارکردم.وباقلبم کارکردم.الان مستندمن پخش نشد،آنتن روتین ندارم.مجری سالتحویل نیستم..اما،اما،،من هرگز به وطنم به تفکرم،به عقایدم،پشت نمیکنم،شاید برای فرصت مطالعاتی دلم بخواد برای مدتی مهاجرت کنم اما هرگزوهرگز این به معنی حضور درشبکه های غیرداخلی نیست.من متعلق به این خاک وبه این قابم..حتی اگه سالها ازش دورباشم...من آزاده نامداری هستم.شاید مدیران محترم منو باوجود اینهمه مجری تقلبی. فیک فراموش کردن اما من با عرق وکلی طرح و ایده وعلاقه همچنان سرزنده هستم...وبه سرزمینم پشت نمیکنم.هرگز


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : صفحه شخصی آزاده نامداری / caffecinema.com