بیوگرافی کامل شبنم مقدمی در سالروز تولدش
با بیوگرافی کامل شبنم مقدمی به مناسبت سالروز تولد این بازیگر سینما و تلویزیون آشنا شوید.

شبنم مقدمی متولد ۱۳۵۱ در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش‌آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامه "خانهٔ کاغذی" به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقه اجرا در برنامه‌هایی چون "هفت شنبه"، "خط خطیم، "کبوتری ناگهان" و "هفت ترانه" را داراست. وی به موازات فعالیت‌های رادیویی خود کار بازیگری در سینما را با فیلم "زخمی" (کامران قدکچیان، ۱۳۷۷) آغاز نمود و تا کنون در فیلم‌های از "صمیم قلب" (بهرام کاظمی، ۱۳۷۹)، به نام پدر (ابراهیم حاتمی کیا، ۱۳۸۴)، "پاداش سکوت" (مازیار میری، ۱۳۸۵) و "فرزند خاک" (محمدعلی آهنگر، ۱۳۸۵) نقش آفرینی کرده است.



بیوگرافی شبنم مقدمی

بیوگرافی شبنم مقدمی
 


شبنم مقدمی در مدرسه کارگاهی فیلمنامه نویسی حوزه هنری، زیر نظر بهترین اساتید فن، فیلمنامه نویسی آموخت و همزمان، با گروه تئاتر شایا فعالیت حرفه ای در تئاتر تهران را آغاز کرد و بعد از آن بود که به دوره های آموزشی بازیگری سینما، در مدرسه بازیگری امین تارخ پیوست.



بیوگرافی شبنم مقدمی

بیوگرافی شبنم مقدمی



شبنم مقدمی فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامه خانه ی کاغذی به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقه اجرا در برنامه هایی چون هفت شنبه، خط خطیم، کبوتری ناگهان و هفت ترانه را داراست. شبنم مقدمی در سال 1377 کار بازیگری در سینما را با فیلم زخمی کامران قدکچیان آغاز نمود.

فیلم شناسی:
سینمایی:

سینمایی[ویرایش]
امروز (۱۳۹۲)
آینه شمعدون (۱۳۹۱)
گس (۱۳۹۱)
آزمایشگاه (۱۳۹۰)
ابرهای ارغوانی (۱۳۹۰)
بوسیدن روی ماه (۱۳۹۰)
زیر آب (۱۳۸۸)
کودک و فرشته (۱۳۸۷)
فرزند خاک (۱۳۸۶)
همیشه پای یک زن در میان است (۱۳۸۶)
پاداش سکوت (۱۳۸۵)
به نام پدر (۱۳۸۴)
زیستن (۱۳۸۰)
از صمیم قلب (۱۳۷۹)


مجموعه تلویزیونی

جلال‌الدین (۱۳۹۳)
مدینه (۱۳۹۳)
هفت سنگ (۱۳۹۳)
سقوط یک فرشته (۱۳۹۰)
پس از سالها (۱۳۸۷)
زیر تیغ (۱۳۸۵)
گل‌های آفتابگردان (۱۳۷۶)



تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ