بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون ایران با انتشار عکس‌های مختلفی از محمدجواد ظریف در اینستاگرام از او تشکر کرده اند.

پیمان معادی بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان سینما در کنار عکسی که از وزیر امور خارجه ایران منتشر کرده نوشته:« اقا دم شما گرم. خسته نباشید. تبریك فراوان به مردم نازنین»

مهناز افشار بازیگر سینما هم این متن را به همراه عکسی از ظزیف در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است؛ «
حتی برای آنان كه نمیخواهند زحمات شما را ببینند و خوشحالی ما را تعبیر دلخواه خودشان میكنند ، با احترام به آنها اقای ظریف شما بار دگر نام ایران را سربلند كردید و دست مریزاد خسته نباشید. پی نوشت : لطفا اختلاف سلیقه ، باور ، نگاه و هر تفاوتی كه داریم را لحظه ای گوشه ذهنمان نگه داریم و امیدوار باشیم كه ذره ای خوشی و امید برگرده و نام كشورمان دوباره سربلند باشه ... این نه سیاست است نه چپ نه راست . این وطن دوستی است . ممنون»

امیر جعفری اما عکسی را منتشر کرده که در آن چند جوان صفحه کاغذی بزرگی را در دست گرفته اند که روی آن نوشته شده:« دکتر ظریف به اندازه هشت سال ازت متشکریم.»

صابر ابر بازیگر سینما و تئاتر هم خطاب به ظریف نوشته: «مرد جان چه خوب كه هستی. جای تو در جان ما خالی بود. خدا رو شكر.»

باران کوثری بازیگر سینما و تئاتر هم از یک ضرب المثل قدیمی برای تبریک استفاده کرده است؛« سالی که نکوست از بهارش پیداست، تبریک.»

مهدی پاکدل بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما هم نوشته :«سیزده اى كه نحس نبود. خسته نباشى مرد بزرگ.»

احمد مهران فر هم این جمله را در کنار عکس ظریف نوشته است:«بهترین وزیر امور خارجه جهان.»

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما هم با اشاره به این مطلب که بی‌شك نام جناب آقای دكتر ظریف در تاریخ ایران زمین جاودانه خواهد ماند، نوشته:«بزرگترین هدیه نوروز امسال رو از زحمات این بزرگمرد تاریخ ایران گرفتیم.»



گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir