حرکت غیراخلاقی دختران در مدلینگ!
اخیراً در یکی از سایت هایی که مخاطبان فراوانی به صورت روزانه آن را رصد می کنند، تبلیغاتی از یکی از شرکت های پوشاک زنانه به منظور استخدام خانم ها به منظور امور مدلینگ منتشر شده است.

بازار کسب و کار اگر قائل به قوانین و مقررات خاص خود نباشد و از موازین و چارچوبهای خود خارج شود دیگر خواص یک تجارت سالم را نخواهد داشت. به عقیده مراجع دینی تجارتی که بر خلاف شئون اخلاقی تجارت نماید درآمد حاصل از آن نیز دارای شبهه خواهد بود.

برخی از  سایت های آگهی توجه کافی به این امر نمی کنند و این در حالی است که این سایت های تبلیغاتی توسط نهادهای نظارتی همچون  پلیس فتا  ظاهرا تحت کنترل می باشند.

مدلینگ در ایرانمدلینگ در ایران


اخیراً در یکی از این سایت ها که مخاطبان فراوانی به صورت روزانه آن را رصد می کنند تبلیغاتی از یکی از شرکت های پوشاک زنانه به منظور استخدام خانم ها به منظور امور مدلینگ منتشر شده است.


مدلینگ در ایران

مدلینگ در ایران


این شرکت با ذکر میزان درآمد حاصل به جذب مخاطب به این کار بیشتر دامن زده است. این اتفاق در حالی است که تصاویر منتشر شده در این سایت از حداقل های ضوابط اخلاقی برخوردار نبوده و سعی در جلب مشتری با هر سبک و سیاقی نموده است.


لازم به ذکر است که صدا وسیما نیز تبلیغات این سایت را انجام داده است و این خود دلیلی بر بی توجهی به  تبلیغات است. سرباز کردن از این اتفاق که مسئولیتی در  قبال آگهی دهنده متوجه پخش کننده آگهی نیست،  معضلی جدی است که در صورت عدم تصمیم گیری مناسب در این زمینه تبعات جبران ناپذیری را متوجه ساختار اخلاقی جامعه خواهد نمود.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : farhangnews.ir