عصبانیت بازیگر زن از توجه بیش از حد به پوشش بازیگران!
کیت بلانشت: سوال‌هایی که از زنان روی فرش قرمز پرسیده می‌شود، خدای من، فقط درباره لباس است!

کیت بلانشت به دلیل تمرکز رسانه‌ها بر نوع پوشش ستاره‌های زن در مراسم‌های سینمایی از آنها انتقاد کرد.

کیت بلانشت بازیگر سرشناس استرالیایی تنفر شدید خود را برای مصاحبه‌هایی که با تمرکز بر مد و لباس با ستارگان زن در مراسم فرش قرمز پیش از مراسم اهدای جوایز برگزار می‌شود، ابراز کرد.

بلانشت رسانه ها را برای تمرکز بر لباس ستارگان زن روی فرش قرمز سرزنش کرد و از خبرنگاران و مصاحبه کنندگان خواست این مصاحبه‌ها را به جای لباس بر فیلم‌ها متمرکز کنند.

وی در مصاحبه با مجله استرالیایی بازار هارپر گفت مراسم اهدای جوایز و برنامه‌های حاشیه‌ای ابتدای آن باید جایی برای گرامیداشت اجراها و نمایش‌ها باشد تا سرابی درباره خیاطی.

بازیگر برنده اسکار گفت: از زمانی که روی فرش قرمز رفت و آمد می‌کنم، خیلی چیزها تغییر کرده است .

او افزود: سوال‌هایی که از زنان روی فرش قرمز پرسیده می‌شود، خدای من، فقط درباره لباس است!

او گفت: مردم فراموش می کنند که این زنان آنجا هستند چون نمایش‌های فوق‌العاده‌ای را در طول سال انجام داده‌اند. خیلی خوب است که از لباس و سرگرمی حرف بزنیم، اما نباید کار فراموش شود.

نظر بلانشت از آنجا ریشه می‌گیرد که یک پروژه جدید در آمریکا با راه اندازی کمپینی شروع به کار کرده تا با استفاده از «هشتگ از او بازم بپرس» در فصل جوایز جدید، یادآور شود که بر چنین سوال‌هایی خیلی تاکید شده و باید سوال‌های بهتری از بازیگران پرسیده شود. این پروژه در نظر دارد تا عدم تمایل خبرنگاران فرش قرمز را برای فراتر رفتن از سطح خیاطی در سوال‌هایی که از بازیگران زن می‌پرسند، مطرح کند.

در مراسم امسال جوایز انجمن بازیگران که ژانویه برگزار شد، بازیگرانی چون جولین مور و جنیفر آنیستون از این که دستشان را در دست شبکه ای! نت وورک در برنامه «مانی کام» بگذارند خودداری کردند. این برنامه یک فرش قرمز مینیاتوری برای بررسی مانیکور دست بازیگران بود. به نظر می‌رسد اکنون هالیوود به چنین برنامه‌هایی واکنش نشان می‌دهد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com