شوک خبری: سحر قریشی "مدل" شد!!
سحر قریشی که در سالهای پیش به دلایلی ممنوع الکار شده بود اینک با قدم نهادن به سالن های زیبایی به حرفه جدیدی به نام مدل صورت پناه آورده که به نظر می رسد در این کار نیز کمی تا قسمتی موفق بوده است.

هر از گاهی اخباری از دنیای بازیگری به گوش می رسد که با وجود جذابیت، شوکی به خواننده وارد کرده و سوال های زیادی را به ذهن می آورد.

چند روزی است عکسی از بازیگر معروف سینما در دنیای اینترنت درحال دست به دست شدن است که خبر از مدل شدن وی می دهد این درحالی است که در انتهای عکس ها نوشته هایی به چشم می خورد که به وضوح مدلینگ وی را تایید می کند.

به طور کلی همواره اخبار نامطلوبی از وضع پوشش و حجاب بازیگران در دنیای اینترنت به گوش می رسد اما جای بسی تاسف است که برخی از بازیگران با وجود شهرت مطلوب دست به مدل شدن می زنند و با کارهایی از این دست سعی در کسب درآمد دارند اما به طور حتم این کار به طور قابل توجهی به شهرت آنان لطمه می زند.

وی که همچون بازیگران دیگر بارها با پوشش های نامتعارت در مجامع هنری ظاهر شده است این بار تصمیم به ورود به حرفه ای نامتعارف و دوراز ذهن نموده است که بسیاری از دوستداران دنیای هنر با شوک روبه رو کرده است.


مدل شدن سحر قریشیمدل شدن سحر قریشی

 

سحر قریشی که در سالهای پیش به دلایلی ممنوع الکار شده بود اینک با قدم نهادن به سالن های زیبایی به حرفه جدیدی به نام مدل صورت پناه آورده که به نظر می رسد در این کار نیز کمی تا قسمتی موفق بوده است اما به راستی جامعه هنری ما با روی آوردن به چنین کارهایی و سوء استفاده از شهرت خود سعی در اثبات چه چیزی دارند؟

بدون شک فعالیت این روزهای بازیگران و گرایش آنان به افزایش شهرت خود به هرقیمتی می تواند دنیای هنر را دچار مشکلات زیادی کند چراکه دریچه هنر هفتم نیاز مبرمی به داشتن ستاره هایی فارغ از خودنمایی و هنجارشکنی دارد.

به طور حتم بازیگران در کشوری اسلامی که پرچم اسلام و مبارزه با استکبار را در منطقه به دوش می کشد باید محتاطانه و البته با پوشش مناسب تری وارد صحنه های اجتماعی شوند چراکه به دلیل کسب شهرتی که مدیون سینما هستند می توانند مبلغان خوبی در عرصه فرهنگ باشند اما متاسفانه این مهم کمتر محقق شده و شاهد اتفاقات نامیمونی در این عرصه توسط هنرمندان هستیم.

یقینا هنرمندان محبوب می توانند از شهرت خود به نحو مطلوبی استفاده کنند اما به دلایل نامعلومی به تبلیغ حیوانات خانگی، پوشش نامناسب و ... می پردازند که هیچ جایی در فرهنگ و دین ما ندارند چراکه مردم متدین کشور علاوه بر دیدن فیلم های با کیفیت انتظار داشتن جامعه هنری سالم تری را دارند.

اما سالهاست حواشی پیرامون برخی از بازیگران و هنرمندان مجال توجه به سینما را از جوانان گرفته و آنان را به پیگیری این حواشی سوق می دهد به طوریکه هر روز در شبکه های اجتماعی شاهد جنجال های جدیدی از این قشر محبوب هستیم.

این درحالی است که امید آن می رود هنرمندان در فضای سالم هنری بدور از هرگونه حاشیه و گرایش به کارهای نامتعارفی چون مدلینگ به ساخت و پرداخت کارهای هنری با کیفیت بپردازند تا انتظار مردم فهیم کشور بیش از پیش برآورده شود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : dana.ir