مهناز افشار سکوتش را شکست!
مهناز افشار: پیشنهاد من به پروژه این بود كه می‌توانید بعد از تعطیلات هم كار كنیم و به صورت واقعی بارداری را وارد قصه بكنیم ،(حتی اگر برای من سخت باشد) كاری كه در همه فیلم‌ها و سریال‌ها غیر ایرانی انجام می‌شود و فرصت خوب برای بازیگر برای بازی واقعی این دوران و فرصت متفاوت برای قصه خواهد شد، كه متاسفانه قبل رسیدن به همه این موارد كار تعطیل شد.

این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود درباره این سریال که چندی پیش در شبکه نمایش خانگی عرضه شده بود، نوشت:

«سلام روزتون بخیر، دوستان و عزیزان، خودم را موظف به پاسخ سئوالات شما در مورد مجموعه «عشق تعطیل نیست» می‌دانم، اگر تا الان صبر كردم به دلیل این بود كه ببینم تصمیم عوامل، گروه تهیه و كارگردانی چه خواهد بود برای پاسخ درست به شما كه پاسخ دقیقی تا الان ندیدم ....

كار با بازیگران بسیار حرفه‌ای و عوامل خوب شروع شد و قرار بود مجموعه خوب و زیبایی شود!!! و من به عنوان اولین تجربه در شبكه خانگی قرارداد زمان همكاری‌ام از مهرماه تا اسفند ماه و حدود ٢٥ قسمت كار بود و زمان شروع خواستم انصراف بدهم هم بدلیل شروع بارداری كه برایم مهمتر از سریال بود و هم نگرانی بابت كیفیت كار، كه گروه تولید خواستند بمانم.

بعد از شروع كار ، متاسفانه ٥ قسمت بیشتر نگرفتند و كار در تاریخ اواسط دی تعطیل شد به چند دلیل! نداشتن قصه، تصمیم عوامل تولید و كارگردانی برای دیدن نتیجه این چند قسمت و كم شدن هزینه‌ها و شاید هم نگرانی بیشتر از من برای دوران بارداری.

پیشنهاد من به پروژه این بود كه می‌توانید بعد از تعطیلات هم كار كنیم و به صورت واقعی بارداری را وارد قصه بكنیم ،(حتی اگر برای من سخت باشد) كاری كه در همه فیلم‌ها و سریال‌ها غیر ایرانی انجام می‌شود و فرصت خوب برای بازیگر برای بازی واقعی این دوران و فرصت متفاوت برای قصه خواهد شد، كه متاسفانه قبل رسیدن به همه این موارد كار تعطیل شد.

به عنوان یكی از عوامل هیچ كوتاهی از بازیگران در پروژه ندیدم جز نگرانی بابت ساخت، قصه، دكور، تصویر، صدا و نور... كار زمانی كار خوبی می‌شود كه همه دلسوز باشند. در اینجا به همه عوامل خسته نباشید می‌گویم به بازیگران محترم و به خصوص عوامل تداركات كه بسیار دلسوزانه زحمت كشیدند و تصویربرداران محترم، گروه گریم و همه دوستان در پشت دوربین و گروه كارگردانی و تهیه تولید.

من به عنوان یكی از عوامل بعد تعطیل شدن در تاریخ اواسط دی حاضر به همكاری برای ادامه و تمدید زمان هم بودم، اما افسوس كه بیش از هر چیزی خود سازندگان باید دلسوزتر می‌بودند .... عذرخواهی من را بابت وقفه در پخش و ضعف در ساخت و مشكلات دیگر بپذیرید. تجربه‌ای شد برای همه عوامل «عشق تعطیل نیست».»

این سریال در پنج قسمت منتشر شد و آخرین قسمت آن پیش از نوروز 94 به بازار آمد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : صفحه شخصی مهناز افشار