تصاویر بن استیلر در فیلم "زولندر 2"
«زولندر»‌ فيلمي با بازي «بن استيلر» است كه سال 2001 روي پرده رفت . داستان فيلم درباره يك مدل و طراح چهره پرداز به نام «در يك زولندر» بود.

قهرمان فرمول یک جهان در رم بر سر صحنه فیلمبرداری فیلم "زولندر 2" مشاهده شده است. در صحنه ای که "بن استیلر"(Ben Stiller) در حال فیلمبرداری بخشی حساس بود. قرار شده است او در صحنه ای از این فیلم بازی کند.


فیلم زولندر 2فیلم زولندر 2

"همیلتون"(Lewis Hamilton) در این صحنه در کنار "اولیویا مان"(Olivia Munn) نشسته بود و به گرمی با او گپ می زد. او در این زمان بلوزی سفید به تن داشت و عینک دودی به چشم زده بود، "اولیویا" نیز کتی خز به تن زده بود و به طور جدی با مد روز هماهنگ بود.



بن استیلر Ben Stiller

بن استیلر Ben Stiller

این نخستین تجربه قهرمان فرمول یک جهان در مقام بازیگر خواهد بود.



بن استیلر Ben Stiller

بن استیلر Ben Stiller

"اون ویلسون"(Owen Wilson) از بازیگران این فیلم پیشتر در انیمیشن "مک کوئین" به عنوان صدا پیشه کار کرده بود. قرار بود بازیگرانی نظیر "پنلوپه کروز"(Penélope Cruz)، "کیم کارداشیان"(Kim Kardashian) و "کین وست"(Kanye West) نیز در این فیلم حضور داشته باشند.



بن استیلر Ben Stiller در "زولندر2"بن استیلر Ben Stiller در "زولندر2"

 

همسر واقعی "بن"، یعنی "کریستین تیلور"(Christine Taylor) در این فیلم نقش یک روزنامه نگار را دارد که مادر دو فرزند است. قرار است، "زولندر 2" از 12 فوریه 2016 در سینماهای ایالات متحده و بریتانیا اکران شود.


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ