فریدون جیرانی با سریالی کاملا سیاه سفید به تلویزیون می آید!
فریدون جیرانی گفت :سریال "تعبیر وارونه یک رویا" ، سریال بسیار سختی بود و قطعا به صورت سیاه سفید به روی آنتن خواهد رفت. این فیلم به کارگردانی فریدون جیرانی از شبکه 1 سیما پخش خواهد شد.

فریدون جیرانی گفت: تصویربرداری قسمت‌های پایانی سریال "تعبیر وارونه یک رویا" اواخر خرداد ماه به پایان می‌رسد.

فریدون جیرانی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگویی درخصوص آخرین وضعیت سریال "تعبیر وارونه یک رویا" گفت: در حال حاضر تصویربرداری دو سوم سریال "تعبیر وارونه یک رویا" به پایان رسیده است و طبق پیش بینی‌های انجام شده تصویر برداری کل کار تا پایان خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

وی در ادامه افزود: درحال حاضر مشغول کار در خانه‌ای واقع در کاشانک هستیم. قسمت پایانی ما در خارج از  کشور بازی شد اما قسمت‌های ما قبل پایانی تا اواخر خرداد ماه گرفته می‌شود.

کارگردان فیلم "مرگ تدریجی یک رویا" خاطرنشان کرد: قرار است در روزهای آینده یک بازیگر زن میانسال به ما اضافه شود. این زن نقش کوتاه اما مهمی دارد که لازم است در سریال حضور داشته باشد اما بازیگر آن هنوز انتخاب نشده است.

وی افزود: سریال "تعبیر وارونه یک رویا" بسیار سختی بود و قطعا به صورت سیاه سفید به روی آنتن خواهد رفت.

جیرانی در پایان خاطرنشان کرد: سریال تعبیر وارونه یک رویا باید پخش شود تا بازتاب آن را ببینیم و قبل از آن نمی‌شود در مورد نحوه‌ی استقبال مخاطبان از این سریال صحبت کرد.

گفتنی است؛ سریال "تعبیر وارونه یک رویا" به تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی و کارگردانی فریدون جیرانی از شبکه 1 سیما به روی آنتن خواهد رفت.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir