فقیه سلطانی در ملا عام از همسرش قدردانی کرد!
فقیه سلطانی ، بازیگر سینما و تلویزیون از همسرش قدر دانی کرد و به این منظور متنی احساسی را منتشر کرد که در ادامه میخوانید.

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار  عکس زیر نوشت:

 

فقیه سلطانی و همسرش

فقیه سلطانی و همسرش

 

درست وقتی که فکر میکنی انقدر آدم سختی هستی که هیچ کس نمیتونه خالی قلبت رو پر کنه ..زمانیکه سعی میکنی به تنهاییهات فکر نکنی ... وقتی اصلا انتظارش رو نداری.. یکی از راه میرسه ، یکی که هر چی سعی میکنی ازش ایراد بگیری، نمیتونی ..

 یکی که با مهربونیهاش خجالتت میده و با صبرش بهت درس بزرگی و عشق و احترام میده ... وقتی به خودت میایی که می بینی ، شده همه زندگیت.. اونوقته که روی گل تنهایی رو میبوسی و برای همیشه میذاری کنار ..

 بعد هم میری پیش عزیزترین دوستت که باعث این آشنایی شده و بهش میگی- مهسا مهجور - تو به من فهموندی که فرشته ها هم میتونن مرد باشن ...! آرزو میکنم همتون فرشته ی زندگیتون رو پیدا کنین و اگه دارین قدرش رو بدونین .. یک دنیا عشق براتون آرزو میکنم ..شبتون پر ستاره

 

فقیه سلطانی و مهسا مهجورفقیه سلطانی و مهسا مهجور

 

آقای جلال امیدیان یکی از بازیکنان فوتبال اصفهان هستند.

فقیهه سلطانی متولد ۱۳۵۳ و فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد است. یک دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۱ زیر نظر گلاب آدینه گذرانده است. سلطانی بازیگری سینما را از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم «روسری آبی» ساخته رخشان بنی اعتماد آغاز کرد.




گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : صفحه شخصی فقیه سلطانی