نظر علی نصیریان درباره ترانه علیدوستی!
علی نصیریان که این روز ها در سریال " شهرزاد" ایفای نقش می کند ، طی مصاحبه ای نظر خود را نسبت به ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی و دیگر بازیگران جوان بیان کرده است.

علی نصیریان معتقد است می‌توان در میان نسل جدید بازیگری استعدادهایی یافت که آینده‌ای درخشان پیش رو دارند.

بازیگر پیشکسوت این روزها فیلم سینمایی «ایران برگر» را روی پرده سینماها دارد. روزنامه «جام جم» به بهانه اکران این فیلم گفت‌وگویی با نصیریان انجام داده و در بخشی از آن درباره استعدادهای بازیگری در میان نسل جوان از او سئوال پرسیده است.

نصیریان دیدگاه خود را درباره بازیگران نسل جوان چنین مطرح کرده است: «حتما به بازیگران نسل جوان امیدوار باشید. به هیچ وجه نمی‌توان این حرف را زد که در این دوران هیچ استعدادی وجود ندارد. نمی‌شود بر خلاقیت‌های نسل جدید چشم بست.

در همین سریال «شهرزاد» که آقای حسن فتحی کارگردان آن است و برای پخش از شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود، چند بازیگر جوان و بسیار مستعد حضور دارند. خانم پریناز ایزدیار که نقش دخترم شیرین را بازی می‌کند، یکی از همین استعدادهای خوب و آینده‌دار است. خانم‌ها ترانه علیدوستی و گلاره عباسی و آقایان شهاب حسینی و مصطفی زمانی و دیگر بازیگران جوانی که در این پروژه بازی می‌کنند، همگی جزو خوب‌های بازیگری هستند. همین‌طور آقای ابوالفضل پورعرب که جزو بازیگران نسل قبل‌تر است. اینها مسلما آتیه دارند و بیشتر از آنچه تا به حال درخشیدند، خواهند درخشید.


گردآوری : گروه فرهنگ . هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir