اظهار نظر سحر دولت شاهی درباره فیلم های آپارتمانی!
سحر دولت شاهی معتقد است: سینماگران و شهرداری و ارگان ها باید با هم تعامل داشته باشند تا بتوانند هرچه بهتر به مشکلات و معضلات شهر بپردازند.

بازیگر فیلم عصر یخبندان در گفت و گو با روابط عمومی پنجمین جشنواره  فیلم شهر گفت: یک فیلم شهری با نشان دادن حقایق اجتماعی در بستر شهر است که معنا پیدا می کند.

وی ادامه داد: من معتقدم در طول سال های گذشته فیلم های شهری خوبی ساخته شده که اتفاقا تهران را به درستی نشان داده . اما آنچه که اهمیت دارد اینکه کلان شهرهایی همچون پاریس، نیویورک خواه نواخواه خشن هستند. اما در کنار این خشن بودن بافت های  زیبایی هم دارند . اما به نظر من تهران در کنار خشن بودن از بافت زیبایی برخوردار نیست. به هیچ عنوان نمی خواهم زحمات شهرداری را زیر سوال ببرم اما تهران در حال حاضر شهر قشنگی نیست . شاید درگذشته بافت سنتی و زیبایی داشته . اما الان وجه ترسناک بودن آن بیشتر غالب است.

بازیگر فیلم متروپل  در خصوص ارائه هرچه بیشتر تصویر واقعی از شهر گفت: به نظر من سینماگران و شهرداری  و ارگانها باید با هم تعامل داشته باشند تا بتوانند هرچه بهتر  به مشکلات و معضلات شهر بپردازند.

دولت شاهی همچنین در مورد اینکه چرا اغلب فیلم ها در لوکیشن های آپارتمانی فیلمبرداری می شود گفت: به نظر من مهمترین دلیل آپارتمانی بودن فیلم ها بودجه کمی است که فیلم ها برخوردارند و همچنین ساخت فیلم آپارتمانی راحت تر از فیلم های دیگر است.


گرداوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : banifilm.ir