سروش صحت: من با پیمان قاسمخانی اختلافی ندارم!
سروش صحت که در کارنامه کاری خود سابقه همکاری‌های بسیاری با پیمان و محراب قاسم‌خانی دارد می‌گوید با این دو نفر تا آخر عمر همکار است.

سروش صحت که در کافه خبر حضور پیدا کرده بود درباره علت عدم همکاری‌اش با پیمان و محراب قاسم‌خانی در سریال «شمعدونی» گفت: «فکر کنم تا آخر عمر من هر کاری کنم با پیمان و محراب قاسم‌خانی است. ما آنقدر با هم دوست و نزدیک هستیم که اگر واقعا با هم کار نکنیم هم به نظر می‌آید که در حال همکاری هستیم.»

او افزود: «در «شمعدونی» هم محراب قاسم‌خانی طراح صحنه ما بود. پیمان نیز مشاور بود و همیشه در همه کارهایم مشاور بوده و خواهد بود. مثل یک دوست و همکار همیشگی و ثابت.»

صحت ادامه داد: «پیمان بارها به لوکیشن «شمعدونی» آمد و برای انتخاب محمد نادری فیلم بازی‌اش را به اولین کسانی که نشان دادیم پیمان و محراب بودند. اما قضیه «شمعدونی» این بود که یک داستان پیوسته داشت و داستان پیوسته را نمی‌شود چند نفر بنویسند. آنها هر دو مشغول کار بودند و به همین خاطر من و ایمان صفایی آن را نوشتیم.»

این کارگردان و بازیگر همچنین گفت که بخش دوم سریال پژمان را قرار است محراب قاسم‌خانی بسازد و فیلم سینمایی آن را پیمان قاسم‌خانی کارگردانی کند. 

او تاکید کرد: «این اتفاقات به معنای اختلاف بین ما نیست، به معنی این است که ما خیلی خیلی با هم دوست و نزدیک هستیم.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir