یک خواننده پاپ از احسان علیخانی شکایت کرد!!
علی امینیان سال گذشته کلیپی را برای بخش قصاص برنامه “ماه عسل” ساخت و آن را به برنامه داد،در گفتگویی از این گفته که به دلیل حواشی پیش آمده در برنامه سال گذشته و امسال “ماه عسل” در ارتباط با کلیپش ناچار به شکایت شده است.

جنجال کلیپی در مورد قصاص

برنامه “ماه عسل” در ماه رمضانی که گذشت یکی از پر حاشیه ترین دورانش را سپری کرد. انتقادات مختلفی که نسبت به برنامه صورت گرفت کار را به جایی رساند که حتی معاونت سیما هم به مدیر شبکه سوم تذکر داد.

هرچند این تذکر چند روز بعد با تشویق این برنامه بخاطر یکی از برنامه هایش جبران شد اما گویا حواشی همچنان ادامه دارد.

در تازه ترین مورد علی امینیان، خواننده و ترانه سرایی است که سال گذشته کلیپی را برای بخش قصاص برنامه “ماه عسل” ساخت و آن را به برنامه ارائه کرد در گفتگویی از این گفته که به دلیل حواشی پیش آمده در برنامه سال گذشته و امسال “ماه عسل” در ارتباط با کلیپش ناچار به شکایت شده است.

متن گفته های این خواننده در زیر آمده است:

با هزینه خودمان ۱۰ میلیون خرج کلیپ شد

در سال ۹۳ حدود یک ماه قبل از ماه مبارک رمضان تصمیم گرفتیم کلیپی درباره بخشش و قصاص آدم ها بسازیم ،به خصوص آن تایمی بود که فردی در شمال لحظه اعدام، مقتول پسرش را بخشیده بود و جامعه تحت تاثیر آن قرار گرفته بود و ما خواستیم کلیپی درباره قضیه بسازیم. با هزینه شخصی خودم و ایده ی خودمان حدود ده میلیون خرج کردیم و کار را انجام دادیم. سپس با ارتباطاتی که داشتیم آن را به آقای علیخانی رساندیم زیرا این کار را با مدیوم صداوسیما ساخته بودیم و فقط میشد از رسانه ملی پخش شود چون قالبش مدیوم رسانه ایران بود.


علی امینیانعلی امینیان

علیخانی بدون نام بردن از من و همکاران کلیپ را پخش کرد

ما این کلیپ را رساندیم به آقای علیخانی و در روز ۲۵ ماه رمضان سال ۹۳ که موضوع برنامه شان هم درباره قصاص بود آن را پخش کرد بدون اینکه از من و عواملم نامی ببرد و تشکری کند حتی نام ما را از ابتدا و انتهای کار برداشتند. تنها چیزی که از ما بود اعلامیه ای از من وسط کار بود که من مثلا فوت کردم و مادرم میرود برای بخشش قاتل من. تمام شد و بعد از پیگیری های ما عذرخواهی کردند و گفتند وقتشان کم بوده است.

کلیپ من با صدای شخصی دیگر پخش شد

رمضان ۹۴ آمد و “ماه عسل” امسال هم پخش شد. برنامه ی ویژه عید فطر ماه عسل پخش شد. یک باره دیدم که احسان علیخانی درباره برنامه قصاص پارسال صحبت میکند و میگوید برنامه پارسال ما که درباره قصاص بود از آن استقبال چشمگیری شد و کلی از مردم بخاطر این برنامه از حق قصاص خود گذشتند و ظاهرا برنامه جواب داده بود به همین خاطر بچه ها روی آن برنامه کار کرده اند و میخواهیم چیزهای دیگری پخش کنیم. یک باره همان کلیپ با صدا و موزیک دیگری پخش شد؛ کلیپی که من با هزینه شخصی خودم در خانه ساخته بودم به نام دیگری از صدا و سیما پخش شد.

به حراست صداو سیما مراجعه کردم و شکایت کردم

ابتدا به خود احسان علیخانی اس.ام.اس زدم ولی جوابی ندادند. من به قسمت حراست صداو سیما مراجعه کردم و شکایت کردم ولی به هرجا که مراجعه کردم گویا خیلی این اتفاق برایشان عادی بوده و این اتفاق زیاد می افتد. و ظاهرا این قضیه در ایران زیاد قابل پیگیری نیست. من نیز ناامید ایستادم تا ببینم تقدیر چه می شود…


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : مهام نیوز