مجری تلویزیون با لیلا اوتادی همبازی شد!
سریال "عالیجناب" در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد و به تازگی سعید آقاخانی، احسان کرمی و لیلا اوتادی به جمع بازیگران پیوستند و طبق برنامه‌ریزی از اوایل شهریور فیلمبرداری آن آغاز می‌شود.

سریال "عالیجناب"

تعدادی از بازیگران سریال «عالیجناب» به نویسندگی و کارگردانی سام قریبیان و به تهیه کنندگی مسعود ردایی و على حضرتى انتخار شدند.

این سریال در حال حاضر در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد و به تازگی سعید آقاخانی، احسان کرمی و لیلا اوتادی به جمع بازیگران پیوستند و طبق برنامه‌ریزی از اوایل شهریور فیلمبرداری آن آغاز می‌شود.

پیش از این حسین پاکدل، بابک حمیدیان و سحر دولتشاهی به گروه «عالیجناب» پیوسته بودند.

از عوامل پشت دوربین به میثم کائد مدیر تولید، کوهیار کلاری فیلمبردار و سیامک کاری نژآد طراح صحنه می‌توان اشاره کرد.


بازیگران عالیجناببازیگران عالیجناب

«عالیجناب» در قالب سریال ۶ قسمتی با مضمونی اجتماعی برای شبکه نمایش خانگی ساخته می شود و صورت اپیزودیک نخواهد داشت و داستانی ادامه‌دار دارد.

سام قریبیان در جشنواره بین‌المللی فجر امسال با فیلم «360 درجه» حضور داشت که هنوز به اکران عمومی درنیامده است. این کارگردان جوان اما خلاق قصد دارد از بازیگران شناخته شده سینمای ایران برای حضور در این سریال استفاده کند که در اخبار بعدی اسامی تعدادی دیگر ارائه خواهد شد.


سریال عالیجنابسریال عالیجناب

مسعود ردایی که به طور مشترک با علی حضرتی تهیه‌کنندگی این سریال را به عهده دارد در حال حاضر تهیه کننده فیلم سینمایی «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی است و فیلم «سه بیگانه» ساخته مهدی مظلومی نیز از هفته آینده به تهیه‌كنندگی او روی پرده سینماها خواهد رفت، علی حضرتی نیز «خداحافظی طولانی» ساخته فرزاد موتمن را روی پرده اکران دارد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir