گلایه همسر داوود رشیدی از خبرنگاران
احترام برومند در مراسم رونمایی از مستند «دایره داوود» درباره‌ی زندگی داوود رشیدی حاضر بود، با بیان این مطلب گفت: پیش آمده است که خبرنگاران برای مصاحبه‌های معمولی هم اطلاعاتی کافی نداشته‌اند.

احترام برومند همسر داوود رشیدی

همسر داوود رشیدی در سخنانی گله‌ آمیز از برخی مستندسازان،خبرنگاران (مصاحبه‌کنندگان) گفت: برخی از آن‌ها وقتی می‌خواهند درمورد زندگی داوود رشیدی تحقیقاتی بکنند، همه چیز را بر عهده‌ی ما (خانواده‌اش) می‌گذارند و خودشان هیچ تحقیق و جست‌وجویی نمی‌کنند.

احترام برومند که در مراسم رونمایی از مستند «دایره داوود» درباره‌ی زندگی داوود رشیدی حاضر بود، با بیان این مطلب ادامه داد: حتی پیش آمده است که آنها برای مصاحبه‌های معمولی هم اطلاعاتی کافی نداشته‌اند.

او در عین حال با اشاره به مستند «دایره داوود» ساخته اردشیر شلیله مطرح کرد: متاسفانه در این مدت حال روحی من طوری نبود که بتوانم کمک صد درصدی به آقای شلیله بکنم، از ایشان بسیار متشکر هستم و خیلی دوست داشتم که کمک بیشتری به ایشان بکنم.

بنابر این گزارش، در مراسم رونمایی از مستند «دایره داوود» که شامگاه گذشته 4 مرداد ماه در سالن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد، قرار بود داود رشیدی هم حضور داشته باشد اما به دلیل وضعیت جسمانی نتوانسته بود، حاضر شود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir