افزایش قیمت بلیط سینما برای فیلم محمد رسول الله(ص)
قیمت بلیط های این دو سینما در حالت عادی ۸ هزار تومان است ولی برای فیلم "محمد رسول ا..(ص)" این رقم ۲ هزار تومان افزایش یافته است و به ۱۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت بلیط به 10 هزار تومان رسید

در حالی اکران تازه ترین فیلم مجید مجیدی با عنوان "محمد رسول ا..(ص)" از چهارشنبه هفته آینده در دو گروه سینمایی ماندانا و آزادی آغاز خواهد شد، که پیش فروش بلیط های این فیلم از امروز ۳۰ مرداد آغاز شده است.

نکته جالب درباره این پیش فروش آن است که قیمت بلیط های پیش فروش شده برای سینماهای مدرن کوروش و آزادی ۲۰ درصد افزایش یافته است.

قیمت بلیط های این دو سینما در حالت عادی ۸ هزار تومان است ولی برای فیلم "محمد رسول ا..(ص)" این رقم ۲ هزار تومان افزایش یافته است و به ۱۰ هزار تومان رسیده است.

به نظر می رسد این افزایش قیمت بلیط ناشی از زمان طولانی و نزدیک به ۳ ساعته اثر است و بر این اساس قیمت بلیط در دیگر سینماها هم افزایش خواهد یافت.

به این ترتیب در سینماهای درجه ۲ قیمت بلیط این فیلم از ۴ هزار تومان به ۵ هزار تومان خواهد رسید و در سینماهای درجه یک قیمت از ۵۵۰۰ تومان به ۶۵۰۰ تومان می رسد و بالاخره در سینماهای ممتاز هم قیمت بلیت از ۶۵۰۰ تومان به ۸ هزار تومان خواهد رسید.

محمد صابری مدیر موسسه نورتابان و تهیه‌کننده فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» در گفتگویی در خصوص قیمت و پیش‌فروش بلیط این فیلم گفت: بهای بلیط سینماهایی که دارای سیستم D هستند 10 هزار تومان مشخص شد و شامل سینماهای کورش، آزادی، فرهنگ ، ایوان شمس، یکی از سالن‌های پردیس ملت و هویزه مشهد است و احتمال دارد سینما چهارسو نیز در بین این لیست قرار بگیرد.

وی افزود: سانس‌های نمایش مشخص شده و آزادی و کورش زمان سانس‌ها را اعلام کرده اند. پیش فروش بلیط‌ها از فردا در سینماها اعلام خواهد شد.

صابری عنوان کرد: یکی از اهداف ما نمایش این فیلم در سینماهایی با کیفیت بالا بود چون واقعا زحمات فراوانی برای ساخت آن صورت گرفت. اما متاسفانه با تمام تلاش‌های انجام شده به نتیجه دلخواه نرسیدیم و مجبوریم در سینماهایی که سیستم E دارند نیز فیلم را اکران کنیم که جزئیات آن از یکشنبه هفته آینده مشخص می‌شود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemajournal.ir / yjc.ir