احسان علیخانی: مادرم با من قهر بود!
احسان علیخانی گفت: من اگر اندک آبرویی در حوزه برنامه سازی دارم آن را مدیون مادرم هستم و از دعای او می دانم. با این حال او کمی با من قهر کرده است که نتوانستم در مدت برنامه خدمتش برسم

اظهارات احسان علیخانی در مراسم تجلیل از ماه عسل

مراسم تجلیل از عوامل برنامه رمضانی «ماه عسل» دوشنبه شب دوم شهریور با حضور رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، داوود نعمتی انارکی مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما، غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما، ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه، پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس، الهه راستگو عضو شورای شهر تهران و... برگزار شد.

اجرای این مراسم را محمد سلوکی بر عهده داشت و دیگر حاضران آن را مهمانان دوره های مختلف برنامه «ماه عسل» تشکیل داده بود.


مادرم مدتی را با من قهر بود

در پایان این مراسم احسان علیخانی بیان کرد: من شک ندارم که «ماه عسل» به دلیل حضور مردم و روایت قصه های آنها به «ماه عسل» تبدیل شد. من به این برنامه مدیونم و «ماه عسل» هم به مهمانانش مدیون است و همچنین اگر دوستان و همکاران من نبودند این برنامه امروز در جایی بود که به عنوان یکی از برنامه های برند تاریخ تلویزیون محسوب شود.

وی درباره فوق لیسانس روانشناسی خود که از طرف صلاحی مطرح شد، بیان کرد: من هنوز فوق لیسانس نگرفته ام اما آقای صلاحی یک فوق لیسانس به من داد.

مجری برنامه «ماه عسل» با تشکر از نگاه دقیق جلالی و با اشاره به سخنان وی که گفت سوژه های برنامه از کف خیابان انتخاب شدند، بیان کرد: مخاطبان ممکن است از این جمله هم برداشت بد داشته باشند و هم برداشت خوب. برای من بسیار کار ساده ای بود که در ۳۰ شب از حوزه های سیاسی، اجتماعی و هنری مهمانانی را به برنامه بیاورم و ساخت برنامه با این مهمانان بسیار سخت است. هیچ کس به اندازه خود مهمانان ماه عسل نمی داند که چطور این افراد کشف شدند و چقدر طول کشید تا به برنامه بیایند و حجم همین اتفاقات باعث موفقیت برنامه شد. من فرم های دیگر برنامه سازی را به راحتی بلدم و درمورد آن ادعایی ندارم.

علیخانی ادامه داد: ما بیشتر از ۱۰ مهمان داشتیم که که تهران را تاکنون ندیده بودند وای به حال استودیوی برنامه سازی و اینکه بخواهیم آنها را با استودیو آشنا کنیم.

این مجری برنامه های تلویزیونی اظهار کرد: این برنامه اگر تلخ بود یا اگر شاد مهم این است که ما آن را با ناامیدی تمام نکردیم و این آدمی را خرسند و دلگرم می‌کند و من ممنون تک تک مهمانانی هستم که اجازه دادند شاهد ماجراهایشان باشم.

بدون همکارانم سفر نمی روم

وی در ادامه با یاد کردن از مادرش گفت: من اگر اندک آبرویی در حوزه برنامه سازی دارم آن را مدیون مادرم هستم و از دعای او می دانم. با این حال او کمی با من قهر کرده است که نتوانستم در مدت برنامه خدمتش برسم و حالا از شما می خواهم یک نفر را هم به خاطر من تشویق کنید.

علیخانی همچنین خطاب به فتاح که یک سفر عتبات عالیات به کربلای معلی برای او هدیه داد، گفت: آقا فتاح در این باره لطف کرد اما من بدون همکارانم کربلا نمی روم و اگر شما تایید می کنید قول این سفر را با همکارانم بگیرم.

بعد از نمایش صحنه هایی از فیلم مراسم ازدواج حامد از مهمانان برنامه «ماه عسل» امسال که روی آنتن شبکه سه برای او خواستگاری صورت گرفت، یادآور شد: هیچ کس تصور نمی کرد این دو در برنامه حضور پیدا کنند و بعد هم مراسم ازدواج آنها در مشهد برگزار شود.


زوج ماه عسل در مراسم تجلیل از این برنامهزوج ماه عسل در مراسم تجلیل از این برنامه

مراسم تجلیل از عوامل «ماه عسل» با اجرای قطعاتی از خوانندگان دوره های قبل و امسال این برنامه از جمله مهدی یراحی، مهدی یغمایی، فرزاد فرزین، امیرعلی بهادری همراه بود و این خواننده ها با دریافت لوح هایی تجلیل شدند.

در پایان مراسم صحنه هایی از فیلم ازدواج حامد و همسرش در مشهد نمایش داده شد و مسئولان حاضر در مراسم روی تابلویی برای احسان علیخانی و برنامه ماه عسل یادگاری هایی نوشتند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com