فیلم محمد رسول الله(ص) محکوم شد!!
در حالی که مجید مجیدی بارها توضیحاتی را درباره عدم نمایش چهره پیامبر(ص) در فیلمش ارائه داده است اما موسسه‌ی «الازهر» بازهم این فیلم را محکوم کرد.

فیلم محمد رسول الله (ص)

فیلم «محمد ص» ساخته مجید مجیدی که اکران خود را از فردا در 143 سالن سینما در ایران آغاز می‌کند، موجبات واکنش موسسه الازهر شده است.

«عبدالدایم نوسایر» مشاور رهبر گروه الازهر در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه در اظهاراتی عجیب گفته است: "بازیگری که نقش حضرت محمد(ص) را بازی می‌کند، ممکن است، بعدها و در فیلمی دیگر در نقش یک مجرم ایفای نقش کند! و بینندگان ممکن است این شخصیت مقدس را به جرم و جنایت نسبت بدهند"!

مجید مجیدی هم بارها تاکید کرده است: "این فیلم چهره تحریف شده اسلام توسط گروه تروریستی داعش را بهبود می‌بخشد."

او معتقد است که داعش نام اسلام را دزدیده و تفسیری نادرست و خشن از اسلام ارائه می‌دهد که هیچ ارتباطی با این دین مقدس ندارد.

مجیدی اخیرا در صحبت‌هایش به شایعات اخیر درباره‌ی نمایش چهره حضرت محمد (ص) در این فیلم اشاره کرد و این مطالب را نادرست خواند و توضیح داد که در این فیلم حتی چهره‌ای از حضرت محمد (ص) در دوران کودکی هم به نمایش درنیامده است.

فیلم «محمد ص» شخصیت پیامبر اسلام را بدون نشان دادن چهره او به تصویر کشیده است اما گروه «الازهر» حتی با ارائه صدای پیامبر در فیلم نیز کاملا مخالف است!

این فیلم قرار است فردا 5 شهریور ماه اولین نمایش جهانی‌اش را در افتتاحیه سی و نهمین جشنواره فیلم مونترال کانادا تجربه کند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir