فروش باورنکردنی فیلم محمد رسول الله به 1میلیارد و نیم رسید!
صابری : هم اکنون فیلم «محمد رسول الله» در 85 سینما در شهرستان‌ها و 41 سینما درتهران به نمایش در آمده است و در مجموع تاکنون بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان فروخته است.

محمد رسول الله رکورد زد

فروش فیلم روز سه‌شنبه 10 شهریور در تهران 146 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 135 میلیون تومان و فروش این فیلم در مجموع تاکنون بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت نور تابان و تهیه‌کننده و پخش‌کننده فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» با اعلام این مطلب افزود: به برکت اکران فیلم «محمد رسول الله» و توسط بنیاد مستضعفان طرح تجهیز مجتمع‌های فرهنگی و تبدیل آن‌ها به سینماها رو به پایان است و تا اواخر هفته آینده بسیاری از شهرهایی  که فاقد سالن سینما هستند، به چرخه اکران می‌پیوندند.

وی ادامه داد: تاکنون شهرهایی همچون ساوه، لار، ساوجبلاغ، بافق، تفت، شهرضا و اسفراین به چرخه اکران پیوستند و سایر شهرها نیز در ادامه این طرح به این چرخه می‌پیوندند.

صابری افزود: هم اکنون فیلم «محمد رسول الله» در 85 سینما در شهرستان‌ها و 41 سینما درتهران به نمایش در آمده است.

وی ادامه داد: فروش فیلم روز سه‌شنبه 10 شهریور در تهران 146 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 135 میلیون تومان و فروش این فیلم در مجموع تاکنون  بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir