تشییع جنازه هما روستا از لس آنجلس +خاکسپاری نوازنده جوان
خانواده زنده یاد هما روستا در آمریکا مراحل اداری را برای رساندن پیکر این هنرمند فقید به ایران طی می کنند تا شرایط را برای خاکسپاری وی در ایران فراهم کنند.

جزییات خاکسپاری بهمن مظفری و هما روستا

پیکر زنده یاد هما روستا برای تشییع و خاکسپاری به ایران می آید. هم اکنون خانواده این هنرمند فقید تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران منتظرند تا مراحل اداری درگذشت وی در آمریکا را طی کرده و زمینه را برای حضورش در ایران فراهم کنند.

تاریخ مراسم تشییع و خاکسپاری این بانوی سینمای ایران متعاقبا اعلام خواهد شد.

هما روستا در سن ۶۹ سالگی و در تاریخ ۴ مهر ماه در آمریکا درگذشت.

وی که طى سال هاى اخیر به دلیل مبارزه با بیمارى سرطان از حضور و نقش آفرینى در عرصه بازیگرى سینما و تئاتر دور بود، آخرین تجربه بازیگرى تئاتر را در سال ٩٢ و با حضور در نمایش «باغ آلبالو» به كارگردانى حسن معجونى تجربه كرد.

هما روستا از بازیگران شناخته شده سینماى ایران بود كه در آثاری چون از كرخه تا راین و پرنده كوچك خوشبختى به ایفاى نقش پرداخت.

هم چنین پیکر «بهمن مظفری» نوازنده و معمار ششم مهرماه به خاک سپرده می‌شود.

جزییات مراسم تشییع پیکر بهمن مظفری، هنرمند عرصه موسیقی و فرزند حمید مظفری از هنرمندان تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور اعلام شد.

بهمن مظفری،‌ نوازنده و معمار جوان که سوم مهرماه درگذشت، فردا (دوشنبه، ششم مهرماه) ساعت 9 صبح از مقابل خانه‌اش واقع در تقاطع دولت، کاوه شمالی، ابتدای کاوه، اخلاقی شرقی، بعد از تقاطع اخلاقی، میدان نیلی، ضلع جنوی غربی میدان، ساختمان شماره 3 به سمت بهشت زهرا (س) تشییع می‌شود.

مظفری براثر ایست قلبی درگذشت. او از هنرمندان حوزه موسیقی بود و چندی پیش در برج آزادی کنسرت داشت.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com / isna.ir