ترانه علیدوستی و عوامل شهرزاد به آلمان رفتند
عوامل سریال “شهرزاد” تا دو روز آینده به شهر کلن آلمان سفر می‌کنند تا در مراسم فرش قرمز این سریال حضور داشته باشند. مراسم فرش قرمز، بعد از ظهر روز شنبه و در شهر کلن برگزار می‌شود.

فرش قرمز فیلم شهرزاد در آلمان

سید محمد امامی تهیه کننده و سرمایه گذار سریال “شهرزاد” امروز به آلمان سفر کرده تا مقدمات نهایی کار را برای حضور دیگر عوامل سریال فراهم کند.

علی نصیریان، مهدی سلطانی، مصطفی زمانی و ترانه علیدوستی تیم بازیگران سریال “شهرزاد” هستند که در مراسم فرش قرمز حضور دارند و از گروه موسیقی سریال هم فردین خلعتبری به همراه علیرضا قربانی که خوانندگی تیتراژ سریال را بر عهده دارد، روی فرش قرمز قدم می‌گذارند.


photo_2015-10-07_11-22-17_copy_copy.jpg

عوامل فیلم شهرزاد

فیلمبرداری پروسه سفر از لحظه عزیمت از فرودگاه
طبق شنیده ها قرار بود که ترانه علیدوستی که در سفر خارج از کشور به سر می‌برد، روز قبل از مراسم به تیم در آلمان ملحق شود، ولی از آنجایی که قرار است از لحظه خروج تمام اعضا در فرودگاه خودمان فیلمی تهیه شود، ترانه هم به تهران آمده و به همراه دیگر عوامل سریال با هم به کلن می‌رود و به احتمال فراوان جمعه صبح در آلمان خواهد بود.

مراسم فرش قرمز سریال “شهرزاد” در روز ۱۸ مهرماه، دو روز قبل از توزیع رسمی فیلم برگزار می‌شود و مجری آن شرکت فیلمسازی EM فیلم آلمان است، شرکتی که شریک آلمانی سریال شهرزاد است و پخش جهانی سریال نیز به عهده آنهاست.


عکس ترانه علیدوستیعکس ترانه علیدوستی

سریال “شهرزاد” به کارگردانی حسن فتحی، بزرگترین پروژه تاریخ شبکه نمایش خانگی است که از بیستم مهرماه همزمان با ایران، در آلمان نیز توزیع می‌شود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemajournal.ir