واکنش جواد رضویان به آرای زیاد مهران غفوریان
سید جواد رضویان در صفحه شخصی خود نوشت: کم توانى من رو امیدوارم به بزرگى خودتون ببخشید، امید که در جاهاى دیگرى که مشغول کار هستم بتوانم نظر شما مشکل پسندان رو جلب کنم.

صحبت های جواد رضویان بعد از اعلام نتایج

جواد رضویان با نوشتن متن کوتاهی از کسانی که تا این مرحله به او رای داده بودند تشکر کرده و هم پیروزی مهران غفوریان را به او تبریک گفته‌ است.

رای گیری مرحله‌ی نیمه نهایی «خنداننده‌ی برتر» شب گذشته به پایان رسید و مهران غفوریان موفق شد با اختلافی کمتر از ۱۰۰۰ رای به فینال این مسابقات راه پیدا کند. در پایان رای گیری مهران غفوریان یک میلیون و ۴۰۷ هزار و ۶۱۰ رای داشت و شمار آرای رضویان نیز به یک میلیون ۴۰۶هزار و ۸۹۶رسید.

جواد رضویان پس از پایان رای گیری نوشته‌ای را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که در ادامه می‌خوانید:

«به نام حضرت حق

براى اولین بار تبریک میگم به خودم بابت اینکه خداوند مهربان عزیزانى مثل شما بزرگان رو با من کمترین همراه فرموده.

امیدوارم با کارهایى که مشغول بازى و ساخت هستم بتونم یک هزارم از محبت هاى شما رو جبران کنم ، این چند روز حسابى شرمنده الطافتون بودم و تا ابد منتتون روى سرم خواهد بود ، شما بى نظیرید ، شما بهترینید ، شما عزیزید و من کوچکترین خاک پاى تک تک شما تا همیشه هستم .

تنتون سلامت ، دلتون شاد
کوچیک شما ، سید جواد رضویان .
و تبریک به داداشم مهران .
یاحق.»

اما روز گذشته سید جواد رضویان بعد از اجرای آخرش در خندوانه و نتایج اولیه رقابت خود با مهران غفوریان در صفحه شخصی خود نوشت:

 

پست اینستاگرامی جواد رضویانپست اینستاگرامی جواد رضویان

 

به نام حضرت حق؛

 

سلام و عرض ارادت، - دوستان عزیز طبق معمول باز هم من رو شرمنده الطاف و محبت هاى خودتون کردید ، امیدوارم لیاقت این همه مهر شما داشته باشم. - عزیزان من ، هیچ وقت نگاه مسابقه به این لیگى که براى خندیدن شما بود نداشتم و نیت فقط شاد کردن شما نازنینان بود. - کم توانى من رو امیدوارم به بزرگى خودتون ببخشید ، امید که در جاهاى دیگرى که مشغول کار هستم بتوانم نظر شما مشکل پسندان رو جلب کنم، - در نهایت آغاز هفته اى سرشار از نگاه و سایهء پروردگار را برایتان آرزومندم .

 
تنتون سلامت ، مهرتون ابدى ،
یاحق


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : صفحه شخصی جواد رضویان