واکنش شدید بنیامین به شایعه ازدواج با بازیگر معروف در صبح امروز
بنیامین بهادری در اخرین چست اینستاگرامش به حواشی منتشر شده در صبح امروز واکنش نشان داد.

عصیانیت بنیامین به انتشار خبر کذب

متن واکنش بنیامین بهادری به خبر کذب ازدواجش با بازیگر مشهور سینما و تلویزیون را بخوانید:

آقاى تسنیم (!) شما دیگه چرا ؟ # مگه تو هم از این سایت هاى زردى ؟ # ما فكر مى كردیم شما یه فرقى با بقیه مى كنى (حداقل در مورد صحت اخبارى كه منتشر مى كنى!!) # حالا خودت بگو این دروغ آیا انسانیه یا دینى ؟؟ #مرگ_بر_شایعه


پست اینستاگرامی بنیامینپست اینستاگرامی بنیامین

لازم به ذکر است امروز صبح یکی از خبرگزاری ها در خبری اعلام کرد: امشب برنامه خندوانه در آخرین قسمتش با حضور بنیامین بهادری و همسر جدیدش که بهاره افشاری بازیگر زن معروف است پخش خواهد شد.

اما پس از دقایقی این خبر در روی خبرگزاری محترم اصلاح و عکس این دو چهره هم حذف شد. این شایعه در فضای مجازی و سایت ها با شدت وحشتناکی پیچید به طوری که اکنون واقعیت مشخص نیست و معلوم نیست خبرگزاری مذکور بر چه اساسی اقدام به درج این شایعه کرده است که حالا مجبور شود اصلاح کند.

در این روزگار که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شایعاتی این چنینی مانند بمب عمل می کند گاهی سرعت فدای دقت می شود . باید منتظر ماند و قسمت آخر خندوانه را دید. فینال استندآپ کمدی بین غفوریان و ژوله نیز باید به سرانجامی برسد هر چند خبرگزاری مورد نظر در ادامه خبرش نوشته : ممکن است هر دو مشترکا اول شوند و رقابت نهایی پخش نشود.

ریشه و منشا خبرهای این چنینی هیچ گاه مشخص نشده است و شنیده ها حکایت از این دارد که بهاره افشاری چند روز پیش در جریان برگزاری تئاتر جدیدش این شایعه را شنیده و  از اساس تکذیب کرده است. زندگی خصوصی افرادی که شهرت دارند همواره دستمایه ی شایعات و خبرهای کذب بوده و حتی اگر هم این خبر صحت داشته باشد باید دید چرا رسانه مذکور آن را اصلاح کرده است. گاه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آن روی مخرب خود را به ما نشان می دهند. نشر بی اساس شایعاتی که با خصوصی ترین مسایل زندگی انسان ها سر و کار دارد و به دور از اخلاق است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : صفحه شخصی بنیامین بهادری / asriran.com