کشف حجاب بازیگر زن ایرانی! +عکس
بعد از چهره هایی چون گلشیفته فراهانی و مینا لاکانی که با مهاجرت به آن سوی آبها و کشف حجاب پا در مسیری بی بازگشت گذاشتند حالا یک بازیگر ایرانی دیگر چنین مسیری را در پی گرفته است.

عکس های بدون حجاب صدف طاهریان

البته که این بازیگر زن نه چهره شناخته شده که بازیگری درجه دو است که مخاطبان عام سینما چنان که باید او را نمی شناسند.


صدف رستمیانصدف طاهریان

 

این بازیگر صدف طاهریان نام دارد که اخیرا در صفحات اینستاگرام خود تصاویری غیرمتعارف از خود قرار داده و البته با قرار دادن ویدیویی تاکید کرده که صفحه اش هک نشده!!!


عکس صدف رستمیانعکس صدف طاهریان

 

این بازیگر زن سینماى ایران كه بازى در فیلم هایى چون “سلام بر عشق” ،”پس كوچه هاى شمرون” و “عصر یخبندان” را در كارنامه دارد به ناگهان در صفحه اینستاگرام خود كشف حجاب كرد.


عکس آتلیه ای صذف رستمیان
عکس آتلیه ای صدف طاهریان

 

این بازیگر در تله فیلمهایی چون “موارد مشکوک”، “تلفن همراه” و “قرار بعدی همانجا” نیز بازی کرده و البته در نخستین سرمایه گذاری سینمایی بابک زنجانی یعنی درام به لحاظ ساختاری متقاطع “هیچ کجا هیج کس” هم ایفای نقش کرده بود!!!


عکس با حجاب صدف طاهریانعکس با حجاب صدف طاهریان

 

تاکید بر اینکه کشف حجاب اتفاقی نبوده!!!

در ساعت هاى اولیه كشف حجاب این بازیگر خیلى ها احساس میكردند صفحه اش هك شده اما خودش با قرار دادن ویدیویى در صفحه اینستاگرام خود تایید كرد كه این پست ها توسط وى گذاشته شده و هكى در كار نیست.


عکس بی حجاب صدف طاهریانعکس بی حجاب صدف طاهریان

 

براساس شنیده ها طاهریان از ایران به دوبی مهاجرت كرده و پس از گلشیفته فراهانى و مینا لاكانى سومین بازیگر سینماى ایران به حساب مى آید كه سرنوشت اینچنینى براى خود انتخاب كرده است.

نكته حائز اهمیت تاسف اكثر كاربران صفحه اش از رخ دادن این اتفاق در ایام محرم است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemajournal.ir